شمانیوز
شما نیوز

رفع فاصله حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری

نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش ۱۳۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، شکاف موجود بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری تا حد زیادی از بین رفت.

رفع فاصله حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری

حسن نوروزی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی افزایش حقوق ۱۳۰ درصدی را برای بازنشستگان این سازمان در سال جاری اعمال کرده است، گفت: تلاش‌های سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان قابل تقدیراست.

وی با بیان اینکه تورم و مشکلات اقتصادی کشور به بازنشستگان فشارهای زیادی وارد می‌کند، گفت: تلاش کردیم سطح حقوق‌ها افزایش پیدا کند تا رضایتمندی بازنشستگان از سازمان تأمین اجتماعی ارتقا یابد.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان تأمین اجتماعی با این میزان افزایش، شکاف موجود بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری و لشکری را از بین برد.

نوروزی ادامه داد: در حال حاضر تفاوتی میان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و افزایش بازنشستگان کشوری و لشکری وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه متناسب سازی به قطع یقین، شکاف درآمدی را کم و حس تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران را احیا کرد، گفت: این موضوع، رضایتمندی بسیاری از بازنشستگان و مستمری بگیران را به همراه داشت و امیدواریم با ادامه این روند توسط مسئولان، شیرینی کام این افراد تداوم داشته باشد.

خبرگزاری مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied