شمانیوز
شما نیوز

ساماندهی انبارهای اموال تملیکی کلید خورد

عضو هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راستای ساماندهی انبار‌های مجموعه مدیریت اموال تملیکی استان تهران از این مدیریت بازدید کرد.

ساماندهی انبارهای اموال تملیکی کلید خورد

منصور مولایی پور، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع به همراه رشیدی مدیر امور اداری و پشتیبانی سازمان اموال تملیکی در راستای ساماندهی انبارها و فضای اداری از مجموعه مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران بازدید کردند.

در این بازدید که با محوریت رفع موانع و مشکلات انبارداری و همچنین پاسخگویی به سوالات کارکنان استان تهران در خصوص حقوق اداری و احکام کارگزینی انجام شد؛ مولایی پور با تاکید بر مشکلاتی که در بخش انبار و نگهداری از کالاها وجود دارد، به رویکرد سازمان برای ساماندهی و تامین منابع مورد نیاز این بخش اشاره کرد و گفت: قفسه بندی انبارهای فاقد امکانات نگهداری مناسب کالا و مدیریت فضای باز محوطه انبارها در دستور کار قرار دارد و باید برای اموالی مانند خودرو و موتورسیکلت‌ها که در فضای باز قرار دارند سایه‌بان ایجاد شود.

وی یکی دیگر از اقدامات را تجهیز و خرید امکانات اطفاء حریق برای انبارها دانست و افزود: برای ارتقا سطح امنیت و حفاظت از کالاهای موجود در انبارها، تجهیز و تهیه امکانات اتاق مانیتورینگ استان تهران در دستور کار قرار گرفته است.

 

روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied