شمانیوز
شما نیوز

تجلیل از فعالان رسانه ای ایثار و شهادت در کیش

فرزندان شهدا،جانبازان و ایثارگران خراسان رضوی در کیش مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از فعالان رسانه ای ایثار و شهادت در کیش

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان در مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی ایثار و شهادت خراسان رضوی، حضور در جمع یادگاران شهدا و خانواده ایثارگران و رزمندگان را باعث افتخار خواند و گفت: حجت الاسلام سیدین، شهید مدافع سلامت محبوب قلب‌های همه ساکنان جزیره کیش بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش از فعالان رسانه‌ای ایثار و شهادت خراسان به عنوان سفیران فرهنگی کیش در سایر شهرهای کشور نام برد و افزود: کیش دارای فرهنگ‌های مختلف مردمی است. بومیان جزیره کیش نیز از آیین‌های مذهبی با ارزشی برخوردار هستند و با توجه به ظرفیت‌های بالای فرهنگ ایثارگری در جزیره کیش می‌توانند در معرفی این ظرفیتها گام مهمی در سایر نقاط کشور بردارند.

ایرج شرف زاده مدیر امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز خرسندی از حضور فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان استان خراسان رضوی در جزیره کیش گفت: در حال حاضر ۸۵۲ نفر از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در جزیره کیش حضور دارند و امیدواریم که این سفرها به جزیره کیش تکرار شود.

وی افزود: در جزیره کیش نهادی به عنوان بنیاد شهید یا ایثارگران وجود نداشته و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در سال آینده و با هماهنگی‌هایی که با مسولان بنیاد شهید تهران صورت گرفته نمایندگی بنیاد شهید در جزیره کیش احداث خواهد شد.

در این آیین از۲۵ نفر از فرزندان شهید، جانبازان و ایثارگران استان خراسان رضوی در پنج زمینه کیفیت، سرعت، کمیت، خلاقیت، سرعت، عکس و کمیت محتوای خبری و اطلاع رسانی تجلیل به عمل آمد.

 

روابط عمومی منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied