شمانیوز
شما نیوز

با حکم حمیدرضا مومنی؛

«سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد» منصوب شد

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «میثم رفیع پرهیزکار» به سمت «سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب شد.

«سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد» منصوب شد

«حمیدرضا مومنی» در این حکم آورده است؛ نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می شوید.

مشاور رئیس جمهور می افزاید: اجرای برنامه های تحول اداری، توانمندسازی سرمایه ها و اصلاح ساختار نیروی انسانی، برنامه ریزی و ساماندهی امور اداری و مالی و اتخاذ تدابیر لازم برای پشتیبانی از فعالیت های دبیرخانه و ساماندهی دبیرخانه مکاتبات از اهم مسئولیت های جنابعالی به شمار می رود که انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های موجود و همکاری سایر معاونین و مدیران دبیرخانه و مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اولویت های کاری آن حوزه قرار گیرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان آورده است؛ توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied