شمانیوز
شما نیوز

اطلاعیه در پی بروز حادثه برای دکل ایرانسل در بابل

در پی بروز حادثه برای دکل ارتباطی ایرانسل در حاشیۀ شهر بابل، ایرانسل اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

اطلاعیه در پی بروز حادثه برای دکل ایرانسل در بابل

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند، پیش از بامداد امروز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فرد یا افرادی ناشناس، با هدف از بین بردن و حذف دکل ارتباطی سایت ایرانسل در حاشیۀ شهر بابل، اقدام به آسیب رساندن به این سایت کرده‌اند.

این فرد یا افراد، با آسیب به بخشی از فنس‌های حفاظتی، وارد سایت شده و تمامی مهره‌های اتصال به فوندانسیون مربوط به دو پایۀ دکل و بخشی از مهره‌های متعلق به پایۀ سوم را باز  و اقدام به تخریب آن کرده‌اند که این امر متأسفانه، منجر به بروز حادثه و سقوط این دکل در نخستین ساعات بامداد امروز شده است.

خوشبختانه با توجه به قرار گرفتن این دکل در زمین‌های کشاورزی، این اقدام غیر انسانی، فارغ از وارد کردن خسارت زیاد به تجهیزات سایت ایرانسل، صرفاً با آسیب به بلوک‌های سیمانی زمین‌های کشاورزی همراه بوده است.

تیم‌های فنی ایرانسل به محض قطع ارتباط این دکل با شبکه بر اثر وقوع این حادثه، با حضور در محل، نسبت به ایمن‌سازی و پیگیری برای جابه‌جایی تجهیزات حادثه‌دیده، اقدام کرده‌اند.

در همین رابطه، ایرانسل با اطلاع این حادثه به مراجع انتظامی و قضایی و تشکیل پرونده با حضور نمایندگان آنها در محل حادثه، پیگیری برای شناسایی و برخورد با عامل یا عوامل بروز این حادثه را آغاز کرده است.

ایرانسل همواره با اتخاذ تدابیر مختلف، در پی آن است که از وجود بالاترین سطح ایمنی در سایت‌های ارتباطی خود اطمینان حاصل کند و در این مورد هم به دنبال آن است که پیگیری و برخورد با عامل یا عاملان این حادثه، فتح‌بابی برای مقابله با اقدامات مشابه مجرمان در فضای خدمات‌رسانی همۀ خدمتگزاران صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات کشور شود.

 

روابط عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied