شمانیوز
شما نیوز

فرماندار زرند:

مراحل آماده‌سازی تولید چدن در کارخانه فولاد زرند ایرانیان وارد فاز اجرایی شد

در اولین روز کاری سال 1400، فرماندار زرند به همراه جمعی از مدیران شهرستان از کارخانه فولاد زرند ایرانیان بازدید کرد.

مراحل آماده‌سازی تولید چدن در کارخانه فولاد زرند ایرانیان وارد فاز اجرایی شد

در اولین روز کاری سال 1400، فرماندار شهرستان زرند به همراه علیرضا ابراهیمی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی باصره، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و اکبر قلی­زاده مدیر تأمین اجتماعی شهرستان، از کارخانه فولاد زرند ایرانیان بازدید کرد.

در این بازدید، فرماندار شهرستان زرند، ضمن بازدید از مراحل تولید چدن، با دکتر سهراب­نژاد، مدیرعامل زیسکو، درباره مسائل و مشکلات این واحد بزرگ تولیدی گفتگو کرد.

فرماندار زرند در این دیدار با اشاره به نام‌گذاری سال و تأکید چندساله رهبر معظم انقلاب بر توجه به تولید و کاهش وابستگی به واردات کالاهای خارجی، گفت: با یاری خداوند متعال و با همت متخصصان و کارگران جوان داخلی و بومی زرندی، عملیات اجرایی مراحل آماده‌سازی تولید شمش چدن آغاز شده و در آینده بسیار نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری کامل از کارخانه 7/1 میلیون تنی فولاد زرند ایرانیان خواهیم بود.

علی صادق زاده با بیان اینکه با تمام توان از جهادگران عرصه اقتصادی و سرمایه‌گذاران حمایت ویژه می‌کنیم، افزود: با تولید شمش فولادی در این مجموعه، گامی بلند در راستای توسعه و شکوفایی اقتصاد داخلی برداشته خواهد شد.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان نیز در این دیدار گفت: همراهی، همدلی و همکاری مسئولان اجرایی شهرستان در این سال­ها قابل تحسین بوده و حضور مسئولان شهرستان در اولین روز کاری سال جدید مایه دلگرمی ماست.

مهندس سهراب­نژاد افزود: در حال حاضر مراحل آماده‌سازی آزمایشی تولید چدن با موفقیت آغازشده است و امیدواریم به‌زودی به بهره‌برداری کامل و تولید شمش فولادی برسیم

 

روابط عمومی زیسکو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied