شمانیوز
شما نیوز

گمرک امار کالاهای متروکه را سریعتر اعلام کند

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان در دیدار با ناظر گمرکات این استان، درخواست کرد تا هر چه سریعتر پرونده های متروکه در گمرک به این مدیریت اعلام شود.

گمرک امار کالاهای متروکه را سریعتر اعلام کند

حجت نژادقنبر،مدیر اموال تملیکی استان گیلان در راستای تسریع در روند تعیین تکلیف اموال تحت تملک، ضمن بازدید از اداره کل گمرک و بنادر و دریانوردی بندر انزلی،  بر تهیه گزارش جامع از پرونده های موجود بالاخص اعلام  بموقع پرونده های متروکه  از سوی گمرکات استان تاکید کرد.

وی ضمن دیدار با یوسفی نژاد ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل بنادر استان گیلان  گفت:  ارسال گزارش و اعلام به موقع در خصوص پرونده کالاهای متروکه به ویژه سریع الافساد باعث تسریع در  تعیین تکلیف بموقع و صحیح کالاهای متروکه تحت تملک اموال تملیکی استان خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته تعیین تکلیف کالاهای متروکه در اموال تملیکی استان بیان کرد: سازمان اموال تملیکی دارای وظایف حاکمیتی مهمی است که با رفع موانع و مشکلات سر راهش ، از جمله تامین انبار ملکی مجهز می تواند در نگهداری بهینه کالا و ارتقا‌ء رتبه اموال تملیکی گیلان در سطح کشور گامی موثر بردارد.

نژادقنبر ضمن تشکر از همکاران گمرک و بنادر استان گیلان ، اظهار امیدواری کرد که با  همدلی و تعامل متقابل و برنامه ریزی صحیح و همکاری تمام سازمان های ذیربط در چارچوب تشکیل کارگروه ویژه و تخصصی استانی به جهت تعیین تکلیف بموقع اموال منقول، در سال جاری بتوانیم بخش اعظمی از مشکلات پیش روی این مدیریت را مرتفع سازیم.

 

روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied