شمانیوز
شما نیوز

برخورد قاطع با ناقضان مصوبات کمیته تخصصی نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی مقابله با کرونا

واحد های صنفی گروه 1 شغلی در کیش در صورت تخلف و رعایت نکردن مصوبات بهداشتی پلمب می شوند.

برخورد قاطع با ناقضان مصوبات کمیته تخصصی نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی مقابله با کرونا

در جلسه کمیته تخصصی نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی مقابله با کرونا که بعدازظهر دوشنبه ٢٣ فروردین با حضور نمایندگان معاونت های گردشگری، فرهنگی، بازرگانی همچنین نمایندگان صنوف و مجامع کیش در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد ، بر تشدید نظارت ها در جهت رعایت کامل ضوابط بهداشتی و برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف در سطح جزیره کیش تاکید شد.

در این نشست تدوین شیوه نامه چگونگی ارائه خدمات در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها، اقدامات ضروری و تدوین مقررات و راهکار های کاهش تجمعات در مراکز مربوط به مشاغل گروه 1 که در حال خدمت رسانی هستند نیز تشریح و بررسی شد.

جمع آوری یا از سرویس خارج کردن میز و صندلی رستوران ها که براساس مصوبات شورای سلامت کیش تنها مجاز به ارائه خدمات بیرون بر هستند نیز یکی از مصوبات این کمیته تخصصی بود که مقرر شد با متخلفان و ناقضان این مصوبه به طور قاطع برخورد شود.

همچنین ملزم کردن مشاغل گروه 1 به رعایت قوانین بهداشتی و تاکید بر این که مجاز بودن فعالیت ها در این گروه به معنای عدم رعایت قوانین نخواهد بود، برخورد با ون ها و مینی بوس هایی که به صورت غیر قانونی در شرایط قرنطینه مسافران و گردشگران جزیره را با وعده خرید در شرایط تعطیلی به سمت فروشگاه های بزرگ راهنمایی می کنند، محدود کردن دسترسی مسافران و گردشگران به قسمت های تجاری هایپر مارکت های سطح جزیره با نصب بنر های راهنما وتعیین ظرفیت ورود خروج به فروشگاه های مورد نظر ، از دیگر مصوبات این نشست بود.

همچنین مقرر شد بنابر ضوابط اعلامی ستاد ملی کرونا با گزارش و مشاهده هرگونه تخلفی از سوی فعالان گروه 1 مشاغل ، آن واحد خدماتی بیش از مدت تعیین شده محدودیت ها وفق مقررات پلمب شود.

لازم به ذکر است تاکید بر حفظ شرایط اقتصادی جزیره و استمرار فعالیت ها با اعمال نظارت ها در جهت رعایت کامل محدودیت ها از جمله موارد مهمی بود که در این جلسه برآن تاکید شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied