شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

توجه به مشتری از ارکان اساسی فعالیت شرکت مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: هدف گذاری ما حمایت از استان ها است چون می دانیم کار از طریق استان ها باید انجام شود و در راستای توجه به مشتریان در سراسر کشور این یک امر ضروری است.

توجه به مشتری از ارکان اساسی فعالیت شرکت مخابرات است

مهندس مجید سلطانی در جلسه مدیران منطقه البرز که جمعی از مدیران حوزه ستادی و مدیران مخابرات منطقه در حوزه های مختلف حضور داشتند، اظهار داشت: استان البرز پرجمعیت، پرتراکم و استان مهمی است و بنابراین این استان مانند استان تهران می بایست به صورت ویژه در طرح و برنامه ها دیده شود.

وی با بیان اینکه شبکه فعلی مخابرات منطقه حاصل تلاش همکاران گذشته است که زحمات زیادی متحمل شده اند، اضافه کرد: هدف گذاری ما حمایت از استان ها است چون می دانیم کار از طریق استان ها باید انجام شود و در راستای توجه به مشتریان در سراسر کشور این یک امر ضروری است.

مهندس سلطانی گفت: توجه به مشتری از ارکان اساسی فعالیت مخابرات است و در تلاش هستیم تا حداکثر هماهنگی و هم افزایی به خصوص در مناطق مهم بین حوزه ستادی و استان ها برقرار شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به مشکلات مالی و منابع مخابرات اظهار داشت: هرچند در سال ۱۳۹۹ به علت محدویت های مالی ومنابع به سمت زیان دهی رفتیم اما امسال با برنامه ریزی بهتر و استفاده از توان و اندوخته فنی و تجربی مخابرات، وضعیت کلی شرکت به سمت مناسب تری حرکت خواهد کرد.

مهندس سلطانی در ادامه انتصاب مهندس بیان به سرپرستی مخابرات منطقه البرز را تبریک گفت و از خدمات زنده یاد مهندس همت زاده تقدیر کرد.

گفتنی است در این جلسه، مهندس بیان گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه البرز ارائه داده و در ادامه، مهندس سلطانی و هیئت همراه از مراحل نصب و راه اندازی پروژه IMS در مرکز تلفن شهید رجایی بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied