شمانیوز
شما نیوز

منتظری در گفتگو با شمانیوز:

سرمایه‌گذاری موسسه اعتباری ملل در استان گلستان در راستای عمل به شعار سال است

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: سرمایه‌گذاری‌های موسسه اعتباری ملل در استان گلستان در حوزه رونق تولید و عمل به شعار سال است.

سرمایه‌گذاری موسسه اعتباری ملل در استان گلستان در راستای عمل به شعار سال است

غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار کرد: استان گلستان به دلیل شرایط اقلیمی از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است؛ یعنی از 11 اقلیم جغرافیایی جهان، هشت اقلیم در استان گلستان قرار دارد و این بستر خوبی برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست محسوب می‌شود.

وی افزود: برای تحول در استان گلستان و کاهش محرومیت‌ها ما چاره‌ای جزء سرمایه‌گذاری و نقش‌آفرینی بخش خصوصی نداریم و با منابع دولتی نمی‌توان به این اهداف دست پیدا کرد.

گام مثبت موسسه مالی ملل در گلستان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه موسسه اعتباری ملل گام مثبتی در استان گلستان برداشته است و آن کلنگ‌زنی یک مجموعه بزرگ گردشگری، تجاری و اقامتی  است و با این اقدام مثبت موسسه اعتباری ملل بسیاری از شهروندان استان گلستان خوشحال شدند.

منتظری گفت:استان گلستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نیز به خاطر تردد زائران امام رضا(ع) از این استان و هم به خاطر مردمان خوب تردیدی ندارم با چنین اقداماتی با آینده خوبی روبه رو خواهد شد

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌های موسسه اعتباری ملل در حوزه رونق تولید و عمل به شعار سال است، تأکید کرد: به بخشی از اوقات فراغت مردم می‌توان به این شکل پاسخ مثبت داد و هم از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied