شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک اقتصادنوین تاکیدکرد؛

تحقق شعار سال جدید، راهبرد محوری بانک اقتصادنوین در تخصیص منابع

مدیرعامل بانک اقتصادنوین هدایت نقدینگی جامعه به سمت بخش‌های مولد و مانع‌زدایی و حمایت از تولید در جهت تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور را مهم‌ترین رسالت نظام بانکی دانست.

تحقق شعار سال جدید، راهبرد محوری بانک اقتصادنوین در تخصیص منابع

به گزارش شمانیوز ، علیرضا بلگوری، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بانک در حمایت از تولید گفت: بانک اقتصادنوین در سال 1399، با پرداخت 691 هزار میلیارد ریال تسهیلات به پروژه‌های راهبردی و پیشران تلاش کرده است، نقشی اثربخش در نظام اقتصادی کشور داشته باشد.

او با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و شرایط خاص اقتصاد کشور در سال 1399 گفت: در سال گذشته همسو با اولویت‌های اقتصادی کشور، بانک اقتصادنوین تامین مالی صنایع راهبردی، استراتژیک و ارزآور را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داد و در این راستا پروژه‌های ملی متعددی را تامین مالی کرد که از این بین صنایع پتروشیمی، خودروسازی، فلزات اساسی، غذایی و دارویی بیشترین سهم را از خدمات اعتباری این بانک داشتند.

بلگوری کارنامه بانک اقتصادنوین در حمایت از تولید را بسیار درخشان توصیف کرد و افزود: در سال گذشته به پشتوانه اعتماد روزافزون مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت، بیشترین رشد در افزایش منابع را در میان بانک‌های خصوصی تجربه کردیم و به همین نسبت تسهیلات بانک هم بیش از 120درصد افزایش یافت و خوشحالیم که توانستیم با تخصیص بهینه این منابع، پاسخی شایسته به اعتماد سپرده‌گذاران و سهامداران بانک بدهیم و هم نقش ذاتی خود در اقتصاد کشور را به درستی ایفا کنیم.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین شناخت صنعت و نیازهای مشتریان و ارائه راهکار در سریع‌ترین زمان ممکن را مهم‌ترین مزیت بانک اقتصادنوین در تامین مالی صنایع بزرگ دانست و افزود: مانع زدایی و حمایت از تولید تنها با درک اهمیت تولید و آثار آن در افزایش سطح رفاه عمومی و نیز باور به مسئولیت و توانمندی‌مان در نقش‌آفرینی در توسعه همه‌جانبه کشور امکان‌پذیر است.

بلگوری در پایان تصریح کرد: بانک اقتصادنوین در سال 1400 نیز سیاست راهبردی خود در حمایت و هموارسازی مسیر تولید را ادامه داده و با تمام توان و ظرفیت خود از پروژه‌های ملی و راهبردی کشور پشتیبانی خواهد کرد.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک اقتصادنوین

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied