شمانیوز
شما نیوز

نظر سنجی جالب رویترز ؛ کرونا اقتصاد کشور را همچنان تهدید می کند

نظرسنجی رویترز نشان داد ، اقتصاد ایالات متحده امسال با سریعترین سرعت سالانه طی چند دهه اخیر رشد خواهد کرد و از بسیاری از همتایان بزرگ خود بهتر عمل می کند ، با چشم انداز به روز شده ، اما یک افزایش دیگر COVID-19 بزرگترین خطر در سه ماه آینده خواهد بود.

نظر سنجی جالب رویترز ؛ کرونا اقتصاد کشور را همچنان تهدید می کند

به گزارش شمانیوز : پیش بینی می شد بزرگترین اقتصاد جهان به طور متوسط ​​6.2 درصد در سال جاری رشد کند ، که درخشان ترین چشم انداز از زمان شروع نظرسنجی برای بیش از دو سال پیش است و در صورت دستیابی به آن سریعترین گسترش سالانه از سال 1984 را نشان می دهد.

 

در حالی که آخرین پیش بینی صندوق بین المللی پول در مورد توسعه 6.4٪ کمی خوش بینانه تر از اجماع نظرسنجی بود ، اما حدود 15٪ از 105 اقتصاددان پیش بینی می کنند که اقتصاد در سال جاری 7٪ یا بیشتر رشد کند ، در حالی که دامنه پیش بینی ها در مقایسه با با ماه گذشتهاما نزدیک به 70٪ اقتصاددانان یا 39 نفر از 56 ، در پاسخ به یک سوال اضافی گفتند که بزرگترین خطر برای اقتصاد ، رشد مجدد موارد ویروس کرونا در طی سه ماه آینده است.

 

سال گواتیری ، اقتصاددان ارشد در BMO Capital Markets ، گفت: "ما پیش بینی رشد خود را به دلیل محرک های مالی اضافی و برنامه واکسیناسیون سریع افزایش دادیم."

 

"نتیجه این است که اقتصاد ایالات متحده سیگار می کشد. اما موج دیگری از موارد پیش بینی ما را در معرض خطر قرار می دهد. در حال حاضر ، ما تصور می کنیم که این امر منجر به دور دیگری از محدودیت های تهاجمی نخواهد شد."

 

پیش بینی می شد که بعد از رشد سالانه 5.8 درصدی سالانه در سه ماهه قبل ، رشد اقتصادی آمریکا در این سه ماهه 8.5 درصد باشد. این رقم یک ارتقا sharp چشمگیر است - در تضاد کامل با پیش بینی های اکثر اقتصادهای بزرگ توسعه یافته - از 7.2٪ پیش بینی شده برای این سه ماه در ماه گذشته.

 

در حالی که طبق پیش بینی اکثر اقتصاددانان در پاسخ به س separateال جداگانه ای ، اقتصاد ایالات متحده در سال جاری به سطح قبل از بحران بازگشت ، انتظار می رود نرخ بیکاری بیش از یک سال طول بکشد.

 

جیم او سالیوان ، رئیس استراتژیست کلان آمریکا گفت: "همانطور که در اواخر سال و مطمئناً در سال 2022 به دست خواهیم آمد ، نه تنها بازگشایی بلکه انگیزه های مالی نیز تا حدی کم می شوند که محرک به یک کشش مالی تبدیل شود." در اوراق بهادار TD.

 

"بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که به سادگی اعداد قوی را که اکنون شاهد هستیم برون یابی نمی کند و انتظار داریم که نتیجه خالص در پایان کمتر از بهبودی کامل در بازار کار باشد."

 

در حالی که شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو - شاخص اصلی هزینه های مصرف شخصی (PCE) - به طور متوسط ​​2.0٪ در سال جاری و سال آینده پیش بینی شده بود ، بیش از 90٪ از تقریبا 50 اقتصاددان گفتند که خطرات کاملاً صعودی است.

 

جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، روز سه شنبه تورم موقتی "کمی بالاتر" را تأیید کرد اما گفت که بانک مرکزی متعهد به محدود کردن هرگونه پیشروی است.

 

در پاسخ به این س whenال که چه زمانی فدرال رزرو احتمالاً شروع به کاهش برنامه خرید ماهانه دارایی خود می کند ، بیش از نیمی از این تعداد ، یا 28 نفر از 52 اقتصاددان ، در سه ماهه اول سال آینده گفتند. دوازده نفر امسال گفتند و 12 نفر بعداً گفتند.

 

استفان گالاگر ، اقتصاددان ارشد ایالات متحده در Societe Generale ، گفت: "مقامات فدرال رزرو تصمیمات سیاستی را به نتایج اشتغال و تورم متصل می کنند ، که این امری طبیعی است ، اما اطمینان از دستیابی به اهداف کلی بسیار وابسته به بازگشایی و بازگشت به شرایط عادی اقتصاد است."

 

"پس از اواسط سال ، آنها بیشتر صحبت می کنند در مورد کاهش ، و پیام باید تقویت شود. این استراتژی راهنما باید کاهش خرید دارایی در اوایل سال 2022 را فراهم کند. "

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied