شمانیوز
شما نیوز

اعطای وام قرض الحسنه بانک توسعه تعاون به دانشجویان دکتری روزانه دولتی

ثبت نام جهت پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون به دانشجویان دکتری روزانه دولتی آغاز شد و در این خصوص بانک توسعه تعاون مطابق سنوات گذشته به دانشجویان دکتری معرفی شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان وام قرض الحسنه اعطا می‌کند.

اعطای وام قرض الحسنه بانک توسعه تعاون به دانشجویان دکتری روزانه دولتی

به گزارش شمانیوز، بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، فرایند ثبت نام برای دریافت وام ویژه دکتری از منابع این صندوق و منابع بانک توسعه تعاون، از شنبه ۲۸ فروردین ماه در پورتال صندوق رفاه دانشجویان آغاز شده است و مهلت ثبت نام برای دریافت وام ویژه دکتری از منابع بانک توسعه تعاون تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

بنا به اعلام صندوق رفاه دانشجویان، وام ویژه دکتری شامل دانشجوی روزانه مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته دانشگاه های دولتی و مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی می شود.

شایان ذکر است تنها افراد معرفی شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان مشمول این وام می‌گردند و بانک توسعه تعاون مطابق معرفی نامه صادر شده نسبت به پرداخت وام به واجدین شرایط اقدام می نماید.

گفتنی است بانک توسعه تعاون از سال 1396 به عنوان بانک عامل پرداخت وام قرض الحسنه دانشجویان دکتری اقدامات موثری در این راستا به عمل آورده است و هر دانشجوی دکتری به ازای هشت نیمسال تحصیل مورد تایید وزارت علوم جمعا 336,000,000 ریال تسهیلات دریافت نموده است. پرداخت وامها به صورت مقاطع سه ماهه در هر دوره 21,000,000 ریال با معرفی صندوق رفاه دانشجویان بوده است.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک توسعه تعاون

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied