شمانیوز
شما نیوز

تاکیدمدیر عامل بانک توسعه تعاون بر لزوم مدیریت صحیح منابع و مصارف به عنوان یکی از مهمترین مهارت‌های روسای شعب

مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر لزوم مدیریت صحیح منابع و مصارف به عنوان یکی از مهمترین مهارت‌های روسای شعب تأکید ورزید.

تاکیدمدیر عامل بانک توسعه تعاون بر لزوم مدیریت صحیح منابع و مصارف به عنوان یکی از مهمترین مهارت‌های روسای شعب

به گزارش شمانیوز، حجت‌الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در گفتگوی تلفنی با پنج نفر از روسای شعب بانک اظهار داشت: مدیریت صحیح منابع و مصارف در ارکان ستادی و صف بانک به عنوان یکی از مولفه‌های موفقیت و اثربخشی بانک مطرح است و روسای شعب نیز با تجهیز منابع و نیز تخصیص بهینه منابع می‌توانند در ارتقای سطح عملیات بانکداری توسعه ای نقش موثری ایفا نمایند.

مهدیان در تماس تلفنی با حمید جهانبانی رییس شعبه پاکدشت ضمن جویایی از احوال همکاران و استماع اظهارات وی در خصوص عملکرد شعبه گفت: استان تهران سهمی مهم و تاثیرگذار در عملکرد بانک دارد و بهبود مستمر شاخص های استان ضمن ارتقای عملکرد استان موجب تحرک و تاثیر مثبت در سایر استانها می‌گردد.

وی به افزایش حجم عملیات بانکی و تکالیف ملی به ویژه در استان تهران اشاره نمود و گفت: جذب نیروی انسانی موثر و استقرار نیروی انسانی جدید در مجموعه شعب و تقویت کادر ارائه خدمات در شعب از مهم‌ترین نیازهای بانک است که راهکارها و اقدامات در این حوزه نیز به نحو مناسبی در دست انجام است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون توجه به برنامه عملیاتی ابلاغی و ایفای نقش شایسته همکاران شعب را در پاسخگویی و تامین نیازهای بانکی و مالی اشخاص حقیقی و نیز کارآفرینان و تعاونگران بسیار مهم برشمرد و گفت: نتیجه کار همکاران باید به گونه ای باشد که اثربخشی خدمات بانک در منطقه جغرافیایی شعبه ملموس و قابل درک بوده و اقشار اجتماعی حاضر در منطقه جغرافیایی از حضور بانک در منطقه بهره مندی مورد انتظار را کسب نمایند.

وی در مکالمه تلفنی با تقی سالاری سرپرست باجه ماسال، فاروق قراریان سرپرست باجه دهگلان شعبه قروه، بهمن بهرامی رئیس شعبه فسا و یحیی محمدیان رئیس شعبه رامهرمز در جریان وضعیت کنونی شعبه، نقاط قوت، کمبودها و فرصت‌های پیش روی شعب قرار گفت. مهدیان تصریح نمود: رفتار حرفه ای و اخلاق حسنه و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و مراجعین همواره سرلوحه همکاران شعب بوده است و در مقطع کنونی نیز شایسته است مورد دقت واقع شود.

مهدیان به کسب مجوز تبدیل تعدادی از باجه‌های بانک به شعبه اشاره کرد و گفت: با تبدیل باجه‌ها به شعب، سطح ارائه خدمات واحد بانکی بالاتر رفته و امکان تسریع خدمات فراهم می‌گردد.

وی به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط شعب جهت حفظ سلامت همکاران، مشتریان و جامعه محلی تاکید ورزید و گفت: نظام بانکی با توجه به نقش حساس و بی‌بدیل در فضای اقتصادی جامعه، در شرایط دشوار همواره در صحنه بوده است و با توجه به نقش حیاتی همکاران ضروری است کلیه اقدامات و تجهیزات مورد نیاز برای حفظ سلامت این عزیزان مهیا گردد.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک توسعه تعاون

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied