شمانیوز
شما نیوز

واریز یارانه 500 هزار تومانی در اردیبهشت ماه + زمان واریز یارانه

جزئیات دریافت یارانه های معیشتی را در اردیبهشت ماه در این صفحه می خوانید ..

واریز یارانه 500 هزار تومانی در اردیبهشت ماه + زمان واریز یارانه

به گزارش شمانیوز : یارانه از دغدغه های مهم این روز های مردم است که سوالات زیادی برایشان به وجود می آورد . یارانه معیشتی اردیبهشت ماه در هفته آینده طبق روال هرماه باید به حساب مردم واریز می شود . آخرین یارانه دریافتی مردم نیز بسته معیشتی ماه رمضان بود که طبق مبلغ اعلامی واریز نشد . در ادامه جزئیات جدید از یارانه های اردیبهشت ماه می خوانید ....

 

 

 

در اردیبهشت ماه منتظر واریز این یارانه ها باشید!

پرداخت یارانه معیشتی بنزین و یارانه نقدی جزء واریزی‌های هر ماه دولت است که باید انجام شود این دو واریزی در اردیبهشت نیز به ترتیب در روزهای دهم و بیستم واریز می‌شود. احتمال این که مرحله دوم سود سهام عدالت در سه روز باقی مانده به پایان فروردین واریز نشود وجود دارد که در این صورت این واریزی نیز باید در اردیبهشت انجام شود.

 

 

در آخرین اظهارنظر مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده که پرداخت بقیه سود سهام عدالت منوط به این است که شرکت‌ها سود خود را به شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت کنند که تلاش می‌کنیم در روز‌های آینده این کار انجام شود.

بنابراین اگر این واریزی در میانه هفته جاری انجام نشود به اردیبهشت موکول می‌شود.

 

 

مبلغ این سود برای سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود ۱۸۰ هزار تومان، سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی, ۹۸ هزار تومان، سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی, ۹۱ هزار تومان و سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی, ۸۴ هزار تومان است.

 

 

یارانه معیشتی بنزین

این یارانه باید در رور جمعه هفته آینده یعنی در روز ۱۰ اردیبهشت واریز شود، اما از آنجایی که معمولا سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها واریزی‌هایی که باید در روز جمعه انجام شود را یک روز قبل‌تر پرداخت می‌کند، احتمالا این یارانه در روز نهم اردیبهشت انجام شود.

 

حدود ۶۰ میلیون نفر نیز این یارانه را دریافت می‌کنند که برای خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شود.

 

همچنین پنجمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند که حدود هفت میلیون خانورا است از این ماه کسر می‌شود.

 

 

یارانه نقدی

این یارانه نیز در هفته سوم اردیبهشت واریز می‌شود و ۷۸ میلیون نفر دریافت کننده دارد. همچنین مبلغ این یارانه همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر نفر است که طی سال‌های اخیر واریز شده است.

از این یارانه نیز یازدهمین قسط مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا از بیش از ۲۱ میلیون خانواری که این یارانه را دریافت کردند برداشت می‌شود.

 

جدیدترین اخبار مربوط به واریزی های دولت را در صفحه ویژه یارانه شمانیوز می خوانید .... 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ف ف

    مرحله اولی واریز نشد!که این مرحله دومش باشه.چرا مردم را دست انداختید؟قراربودبرای سهام یک میلیونی 400وبرای سهام پانصدی200بریزند. که شخصا تو این دوسه ماه گذشته،هیچ سودی دریافت نکرده ام.مردم راچی فرض کردین!

  • عباس

    میدونستید همه وظیفتونه؟ سود سهام که حق مردمه ، چندر غاز یارانم که میدید قیمتارو برده بالا که کاش ول شه که ارزونیا برگرده هیچ چیز برای دولت خیر نمیده برای مردم