شمانیوز
شما نیوز

سقوط بیت کوین تا کجا ادامه دارد ؟

بیت کوین باز هم ارزان شد و به کانال 50 هزار دلاری رسید .

سقوط بیت کوین تا کجا ادامه دارد ؟

به گزارش شمانیوز : قیمت بیت کوین چند روزی است که روند روبه سقوط داشته است . بیت کوین در هفته گذشته افت محسوسی داشت و همه ارز های دیجیتال را نیز تحت تاثیر قرار داد . عده زیادی معتقدند بیت کوین تا بعد از رسیدن به مدار مقاومت دوباره رشد خود را از سر می گیرد . در ادامه جزئیات جدید از سقوط قیمت بیت کوین و رسیدن آن به 50 هزار دلار را می خوانید .. 

 

 

سقوط ادامه دار قیمت بیت کوین 

بیت‌کوین بعد از ریزش به کانال ۵۰ هزار دلار باز هم ریزش کرد و امروز به ۴۸ هزار دلار رسیده است. برخی از کارشناسان می‌گویند قیمت بیت‌کوین زیر ۴۸ هزار دلار نمی‌رسد. اما این ریزش تا کجا ادامه دارد؟

 همانطور که کارشناسان احتمال می‌دادند، بیت‌کوین کانال ۵۰ هزار دلار را هم از دست داد. حسین شیبانی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفته بود که اگر بیت‌کوین محدوده ۵۵ هزار دلار را از دست بدهد احتمال قوت گرفتن روند نزولی وجود دارد.

اما امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی عقیده دارد تا زمانی که بیت‌کوین به زیر ۴۰ هزار دلار نرسد روند بلندمدت این ارز صعودی است.

با ریزش بیت‌کوین کلیت بازار وارد روند نزولی شده است و اکثر ارزها روندی نزولی داشتند. اما سوال اینجاست که ریزش تا کجا ادامه دارد؟

مدیرعامل صرافی دنتا در تحلیلی گفته است که بیت‌کوین ممکن است تا ۳۰ هزار دلار هم ریزش داشته باشد.

اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد، بایننس‌کوین ۱۲ درصد و کاردانو ۱۴ درصد ریزش کردند و به نظر می‌رسد روند نزولی ادامه دارد.

کارشناسان به فعالین بازار رمزارز ها توصیه می‌کنند برای جلوگیری از ضرر بیشتر حد ضرر داشته باشند تا دچار زیان شدید نشوند.

 

اخبار جدید از بازار رمز ارز ها و تحلیل کارشناسان را در صفحه ارز دیجیتال شمانیوز بخوانید .... 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied