شمانیوز
شما نیوز

رئیس جمهور دستور گرفتن مالیات از فعالان بازار رمز ارز را داد + جزئیات

تحلیلگران به پیشنهاد بایدن برای دو برابر کردن مالیات بر سود سرمایه افراد با درآمد بالا به عنوان کاتالیزور اشاره کردند.

رئیس جمهور دستور گرفتن مالیات از فعالان بازار رمز ارز را داد + جزئیات

به گزارش  شمانیوز : تحلیلگران به پیشنهاد بایدن برای دو برابر کردن مالیات بر سود سرمایه افراد با درآمد بالا به عنوان کاتالیزور اشاره کردند.

 

 

ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده صدها میلیارد دلار در روز جمعه کاهش یافت اما به نظر می رسد در پایان هفته کاری در حال بهبود است.

 

بیت کوین (BTC) از ساعت 21:00 به وقت محلی (4 بعد از ظهر ET) حدود 50993 دلار معامله می شود. در 24 ساعت گذشته 3.7٪ لغزش کنید.

 

 

BTC بالاتر از میانگین متحرک 10 ساعته اما کمتر از 50 ساعت نمودار ساعتی است ، این یک سیگنال جانبی برای تکنسین های بازار است.

 

 

قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته کاهش یافت ، در حالی که دارایی طبق اطلاعات CoinDesk 20 حدود 47،875 دلار فروخته شد. قیمت هم اکنون از زمان از دست دادن مجدداً کاهش یافته و در حدود 50993 دلار است.

 

تحلیلگران به پیشنهاد جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا برای دو برابر کردن مالیات بر درآمد سرمایه افراد با درآمد بالا ، به عنوان کاتالیزور اشاره کردند.

 

 

"نظر من در حال حاضر این است که مالیات جو بایدن با آن ارتباط دارد. فروشندگان احتمالاً بازار را بهم ریخته و پیشنهادات ناپدید شدند. ”گفت کنستانتین کوگان ، شریک شرکت سرمایه گذاری Wave Financial. "ایالات متحده شرکت کنندگان فقط بخشی از بازار هستند اما احتمالاً ثروتمندترین شرکتها و خرده فروشی ها هستند. "

 

الی لو رست ، شریک شرکت تجارت کمی ExoAlpha ، خاطرنشان کرد: "بیت کوین حمایت 50،000 دلاری را شکست ، و با کاهش 25 درصدی به اوایل ماه مارس بازگشت." "نگه داشتن سطح 50،000 دلار ، الگوی انباشت سرمایه گذاران نهادی در زیر یا 50،000 دلار را تأیید می کند و فضای رشد بیت کوین را در هفته ها و ماه های آینده فراهم می کند."

 

بیت کوین در بیشتر هفته ها در رکود بود ، در حالی که ارزهای رمزپایه جایگزین تا روز پنجشنبه درخشیدند. اما در سقوط اخیر هیچ دارایی به طور کامل در امان نماند.

 

کل سرمایه بازار رمزنگاری ، همانطور که توسط نرم افزار نمودار TradingView ارائه شده است ، از 2 تریلیون دلار به پایین تر از 1.7 تریلیون دلار رسید ، این یک غوطه وری 300 میلیارد دلاری است که نمونه ای از ماهیت متزلزل دارایی های مبتنی بر بلاکچین است. از زمان پرس ، قیمت کل ارزهای رمزپایه در حال بهبود است اما طی 24 ساعت گذشته همچنان 1.7٪ کاهش یافته است.

 

 

طبق معمول ، تصفیه ها ، معادل بازار رمزنگاری حاشیه در وال استریت ، افت قیمت را تشدید می کند. به گفته بای بت ، گردآورنده داده ، بیش از 3.4 میلیارد دلار تصفیه طولانی در کل ارزهای رمزپایه در 24 ساعت گذشته اتفاق افتاده است.

 

 

سقوط اواخر روز پنجشنبه در بازارهای سهام ایالات متحده آغاز شد ، و S&P 500 روز پنجشنبه 0.80 درصد افت کرد. اندکی پس از بسته شدن بازار ایالات متحده ، بیت کوین سرسره خود را زیر 50،000 دلار آغاز کرد.

 

داریوش سیت ، شریک شرکت بازرگانی کمی QCP Capital ، خاطرنشان کرد که وقایع کلان بزرگتر ، مانند ترس از افزایش مالیات بیشتر برای بازرگانان و سرمایه گذاران ، باعث می شود که اکثر بازارها همزمان کار کنند. وی به CoinDesk گفت: "هنگامی که یک رویداد حذف سود وجود دارد ، همه چیز با هم مرتبط می شود."

 

ژان مارک بونفوس ، شریک مدیر شرکت سرمایه گذاری Tellurian Capital ، 50،000 دلار به ازای هر BTC را به عنوان یک نقطه اصلی قیمت بازار برجسته کرد زیرا ممکن است مالیات ها در ماه آینده یا بیشتر در پویایی بازار باقی بمانند.

 

Bonnefous از طریق یک پیام تلگرام به CoinDesk گفت: "ما هنوز شاهد پشتیبانی خوب BTC با قیمت 50،000 دلار هستیم." "با این حال ، ذکر این نکته نیز مهم است که به عنوان یک عامل برونزا امکان فروش است زیرا مهلت مالیات در ماه مه نزدیک است ... همیشه سرگرم کننده است."

 

 

 

اتر (ETH) ، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ با سرمایه بازار ، در روز جمعه نزولی بود ، از ساعت 21:00 به وقت محلی (4:00 بعد از ظهر ET) در حدود 2470 دلار معامله شد و در 24 ساعت 6.5٪ سقوط کرد.

پس از کسب سودهای دو رقمی در حالی که بیت کوین در این هفته افت داشت ، اتر با بقیه رمزنگاری ها سقوط کرد و از نظر عملکرد قیمت 24 ساعته عملکرد بدتری نسبت به جمعه بیت کوین داشت.

 

استفان کولیکان ، مدیر ارشد مالی شرکت سرمایه گذاری Ether Capital ، گفت: "ETH معمولاً بیشتر تخلیه می شود." "در حالی که دیروز ETH از نظر قدرت خود دورترین نقطه بود ، امروز یک منظره طبیعی تر است."

 

در این سال نقدینگی بیش از هر زمان دیگری به بازار اتر سرازیر شده است و به نظر می رسد بر اساس داده های تحقیقات CoinDesk ، این اتفاق در حدود ابتدای سال رخ داده است. در سال 2020 ، متوسط ​​حجم روزانه اتر در مبادلات 12 میلیارد دلار بود.

 

* اخبار دقیق و بروز رمز ارز ها را در صفحه ارز دیجیتال شمانیوز پیگیری کنید ..... 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied