شمانیوز
شما نیوز

یک پیش بینی مهم از قیمت بیت کوین

پیش بینی ها از قیمت بیت کوین متفاوت است در این بسته خبری به جزئیات آینده احتمالی بازار بیت کوین می پردازیم .

یک پیش بینی مهم از قیمت بیت کوین

به گزارش شمانیوز : رشد قیمت ها در بازار رمز ارز بسیار قابل توجه بوده است و بسیاری از مردم را به فکر ورود به این بازار انداخت . اما بیت کوین چند روزی است که به شدت افت قیمت پیدا کرده است . بسیاری معتقدند بیت کوین باز هم پایین می آید اما عده ای دیگر بر این باورند که این افت قیمت کوتاه مدت است . 

 

 

بیت کوین تا چه قیمتی پایین می آید ؟ 

اسکایت مینرد، مدیر ارشد شرکت گوگنهایم، می‌گوید: قیمت بیتکوین می‌تواند تا ۶۰۰ هزار دلار هم پیش برود؛ اما قبل از آن ممکن است تا ۲۰ هزار دلار سقوط کند.

 اسکات مینِرد (Scott Minerd)، مدیر ارشد اطلاعات شرکت گوگنهایم پارتنرز (Guggenheim Partners) معتقد است که قیمت بیت‌کوین در طولانی‌مدت صعودی خواهد بود؛ اما پیش از آن ممکن است حتی تا ۲۰ هزار دلار هم سقوط کند. به‌عقیده مینرد، اصلاح قیمتی که در روز یکشنبه شاهد آن بودیم ممکن است شروعی برای اصلاحات شدیدتر باشد و حتی ممکن است قیمت این ارز دیجیتال را تا ۲۰ هزار دلار هم کاهش دهد؛ اما قیمت بیت‌کوین در نهایت و در بلندمدت صعودی خواهد بود. مینرد معتقد است که قیمت بیت‌کوین در سال‌های پیش‌رو، می‌تواند تا ۶۰ هزار دلار نیز بالا برود.

قیمت بیت‌کوین پس از ثبت رکورد تاریخی ۶۵ هزار دلار، دچار اصلاح شده است. کاهش قیمت این ارز در طول هفته جاری شدت گرفت و در عرض چند ساعت، قیمت این ارز دیجیتال به ۵۱,۵ هزار دلار (یعنی کمترین قیمت در سه هفته گذشته) رسید.

با این حال که قیمت بیت‌کوین از آن زمان کمی بیشتر شده، اما هنوز نتوانسته به ۶۰ هزار دلار برسد. اسکات مینرد در مصاحبه‌ اخیر خود با CNBC به اصلاح قیمت بیت‌کوین اشاره کرد و گفت: قیمت بیت‌کوین در مدت‌زمانی کوتاه، افزایش چشمگیری را تجربه کرد و به‌نوعی دچار حباب شد. حال باید منتظر اصلاح شدید در قیمت این ارز دیجیتال باشیم.

مینرد از این هم فراتر رفت و گفت که قیمت بیت‌کوین با بیش از ۵۰ درصد اصلاح، به رکورد خود در سال ۲۰۱۷، یعنی ۲۰ هزار دلار خواهد رسید. وی افزود که با این حال که چنین اصلاح قیمتی می‌تواند در کوتاه‌مدت به ضرر بیت‌کوین تمام شود، اما این «بخشی از فرایند پیشرفت بیت‌کوین و رسیدن آن به بازار صعودی نهایی» است.

البته لازم به ذکر است که مینرد پیش‌تر هم پیش‌بینی‌هایی را مبنی بر کاهش قیمت بیت‌کوین ارائه کرده بود. به‌عنوان مثال در ماه ژوییه و پس از این که بیت‌کوین رکورد ۴۲ هزار دلار را ثبت کرد، مینرد باز هم گفت که قیمت بیت‌کوین به ۲۰ هزار دلار می‌رسید. او حتی معتقد بود که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال از ۴۰ هزار دلار فراتر نمی‌رود؛ اما کمتر از یک ماه بعد، خلاف آن ثابت شد.

جدا از پیش‌بینی‌هایی که مینرد در خصوص عملکرد بیت‌کوین در کوتاه‌مدت دارد، او و تیم گوگنهایم پارتنرز بازار طولانی‌مدت بیت‌کوین را صعودی تلقی می‌کنند. مینرد در اظهارنظرهایی تعجب‌انگیز، قیمت هدف بیت‌کوین را ۴۰۰ یا حتی ۶۰۰ هزار دلار پیش‌بینی کرده است

اگر قیمت هر واحد بیت‌کوین به ۶۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کند، ارزش کل بازار این ارز دیجیتال به ۱۱ تریلیون دلار می‌رسد؛ یعنی چیزی بیش از ۵ برابر شرکت اپل که در حال حاضر پرارزش‌ترین شرکت جهان است. جالب است بدانید که ارزش کل بازار طلا نیز چیزی حدود ۱۱ تریلیون دلار تخمین زده می‌شود. بنابراین این اتفاق می‌تواند ارزش بازار بیت کوین را با ارزش بازار طلا برابر کند.

 

* تحلیل های متفاوت و مهم بازار رمز ارز ها را در صفحه ارز دیجیتال شمانیوز می خوانید ..... 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied