شمانیوز
شما نیوز

خودرو های کارکرده 500 میلیونی در بازار مشخص شدند + جدول

در این بسته خبری به بررسی قیمت خودرو های کارکرده در بازار می پردازیم .

خودرو های کارکرده 500 میلیونی در بازار مشخص شدند + جدول

به گزارش شمانیوز : قیمت خودرو در بازار با ثبات نسبی همراه است اما هنوز استقبال خوبی از خودرو ها در بازار وجود ندارد . قیمت خودرو های کارکرده در بازار که طرفداران بیشتری دارند نیز تغییرات چندانی نداشته است . در ادامه به بررسی خودرو های کارکرده با قیمت نیم میلیارد می پردازیم . 

 

 

خودرو های 500 میلیونی در بازار 

بر اساس قیمت‌های خودروهای کارکرده در بازار خودرو، با بودجه ۵۰۰ میلیون تومان چه خودروهای کارکرده‌ای می‌توان خرید؟

بازار خودروهای دسته دوم با توجه به نوسانات قیمتی در قیمت خودروهای صفر، تقریبا به صورت روزانه دست خوش تغییر است. با توجه به قیمت خودروهای صفر، بسیاری از افراد برای خرید خودرو به سمت خرید و فروش خودروهای دسته دوم می‌روند.

بر اساس افزایش قیمت خودروهای صفر در چند وقت اخیر، تعدادی از افراد برای کسب درآمد به سمت خرید و فروش خودروهای صفر و در مقابل بسیاری از افراد به سمت خرید و فروش خودروهای دسته دوم می‌روند.

با توجه به داده‌های به دست آمده از سایت دیوار، خودروهای کارکرده برلیانس H330 اتوماتیک، جک S3 اتوماتیک و چانگان CS35 مونتاژ در رنج قیمتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان هستند.

 

 

کدام خودروهای نو ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارند؟

اما نکته قابل توجه آن است که  با این رنج قیمت چه خودروهای صفری را می‌توان خریداری کرد؟

با توجه به افزایش قیمت خودروهای خارجی و داخلی در یک سال گذشته و کاهش مشتری خودروهای صفر، تعداد زیادی خودروهای مونتاژ در لیست خودروهای محدوده قیمتی ۴۰۰ نت ۶۰۰ میلیون تومان است.

خودروهای جک S3 اتوماتیک، رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک در محدوده قیمتی ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان قرار دارد.

نکته قابل توجه حضور اتومبیل جک S3 اتوماتیک، چانگان CS35 مونتاژ، رنو ساندرو استپ‌وی، بسترن B30 در هر دو لیست خودروهای صفر و کارکرده نیم میلیارد تومانی است.

 

 

 

* اخبار دقیق و لحظه ای بازار خودرو را در سرویس  قیمت خودرو شمانیوز دنبال کنید ..... 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied