شمانیوز
شما نیوز

برگزاری برخط نشست مدیر عامل حوزه فنی با مدیران استانی بیمه ما

در این نشست که به دلیل شرایط کرونا با حضور معاون مدیرعامل در حوزه فنی، مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور و مدیران فنی به صورت برخط برگزار شد، به موضوع تبیین برنامه عملیاتی شعب پرداخته شد.

برگزاری برخط نشست مدیر عامل حوزه فنی با مدیران استانی بیمه ما

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در این نشست که به دلیل شرایط کرونا با حضور معاون مدیرعامل در حوزه فنی، مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور و مدیران فنی به صورت برخط برگزار شد، به موضوع تبیین برنامه عملیاتی شعب پرداخته شد.

 

صالح شیری معاون فنی بیمه "ما" ضمن تشکر از  عملکرد مدیران ستادی و استانی شرکت بابت تحقق هدفی بالاتر از اهداف تبیین شده در سال 99 ابراز امیدواری کرد که بیمه "ما" در سال 1400 نیز با ارائه خدمات سریع تر و مطلوب تر و طراحی محصولات جدید، همچون گذشته روند رشد و توسعه خود را ادامه دهد.

 

شیری در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شعب استانی، گزارشی از نقاط ضعف و قوت آنها  ارائه و برنامه عملیاتی شرکت در سال 1400 را برای مدیران ستادی و استانی تشریح کرد. 

 

در ادامه جلسه، چند تن از مدیران استانی و روسای شعب بیمه "ما" نیز، نقطه نظرات خود را درباره فروش سال گذشته و برنامه‌های سال 1400 بیان کردند و تعدادی از مدیران فنی به سوالات و ابهامات برخی مدیران استانی و روسای شعب پاسخ و قول مساعدت بیشتر دادند.

 

روابط عمومی بیمه ما

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied