شمانیوز
شما نیوز

تقدیر استاندار خراسان جنوبی از اداره کل امور مالیاتی استان

استاندار خراسان جنوبی ضمن حضور در اداره کل امور مالیاتی استان، با اهدای لوح تقدیر، از زحمات و تلاشهای مدیرکل و همکاران این اداره کل تقدیر و تشکر نمود.

  تقدیر استاندار خراسان جنوبی از اداره کل امور مالیاتی استان

به گزارش شمانیوز و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، در متن این لوح تقدیر آمده است: خدمت بی منت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عطیه ای الهی و لوح افتخار زرینی است که سربلندی و مباهات خدمتگزاران نظام در پیشگاه خداوند متعال را به همراه دارد و بدون تردید حیات و بالندگی و استقلال ایران اسلامی به وجود مدیران متعهد و متخصص در تمامی عرصه ها گره خورده است.

دستیابی به رشد اقتصادی، توزیع عادلانه ثروت و درآمد، ایجاد امنیت پایدار، حفظ منابع و احساس مسئولیت در قبال نسلهای آینده از جمله وظایف مهمی است که مدیران در نظام جمهوری اسلامی به عهده داشته و همواره برای تحقق آنها در تلاش و تکاپو بوده اند.

بدینوسیله ضمن عرض خداقوت به جنابعالی و همه همکاران مجموعه، از اهتمام تان در حمایت از تولید کنندگان و فعالان خراسان جنوبی و تلاش بی شائبه در راستای ارتقاء سطح درآمدهای استان، تقدیر و تشکر نموده، توفیقات روزافزون و تداوم خدمت شما را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از درگاه حضرت پروردگار مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied