شمانیوز
شما نیوز

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 26 اردیبهشت | 1400/2/26

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز یکشنبه 26 اردیبهشت را در این صفحه دنبال کنید ....

 نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 26 اردیبهشت | 1400/2/26

 

 نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 26 اردیبهشت | 1400/2/26

 

 

 

در حال بروزرسانی ....... 

 

 

 

 

قیمت طلا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / طلای ۱۸ عیار به کانال یک میلیون رسید

در بازار امروز انس جهانی طلا بدون تغییر نسبت به دیروز ۱۸۴۳ دلار ثبت شد. همچنین قیمت سکه با افزایش قیمت، به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

انس جهانی طلا در بازار امروز ۱۸۴۳ دلار قیمت داشت که بدون تغییر بود. قیمت سکه در چند روز گذشته با یک روند افزایشی همراه است و در بازار امروز قیمت ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان را ثبت کرد.

طلای ۱۸ عیار در سایت اتحادیه فروشندگان طلا به قیمت یک میلیون و ۲۹ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت سکه طرح جدید در این سایت ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه جدید در ادامه روند افزایشی در چند روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه در این سایت پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ثبت شده است.

 

 

 

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۶ اردیبهشت/ خرید و فروش طلا متوقف شد

بهای هر اونس طلا در بازار جهان امروز نسبت به روز گذشته ۱۳ دلار افزایش یافت و در بازار ایران هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز چهارشنبه با ۲۵ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۲۳ هزار تومان رسید.

امروز طلا و سکه در بازار تهران اندکی صعودی شد و هر اونس طلا در بازار جهانی هم دیروز با ۱۳ دلار افزایش با قیمت یک هزار و ۸۴۳ دلار معامله شد. فعالان بازار طا می‌گویند که بازار طلا از مذاکرات وین تا حدی مایوس شده‌اند و همین مساله بر افزایش قیمت ارز تاثیر گذاشته است.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره پیش‌بینی خود از قیمت‌های فردا در بازار طلا و جواهر به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به بسته بودن بازارهای جهانی و کاهش میزان تقاضا قیمت طلا فردا تغییری نمی‌کند

به گفته نادر بذرافشان  در ۱۰ روز گذشته فروش سکه و طلا در بازار زیاد بود اما حالا با افزایش قیمت دلار تقاضا برای خرید طلا و سکه دوباره کاهشی شده است.

او همچنین گفت: در شرایط فعلی مردم سر درگم و بیشتر نظاره‌گر هستند، چرا که نسبت به شوک قیمت در بازار طلا هراس دارند. از این‌رو به جای خرید یا فروش طلا ترجیح می‌دهند تماشاچی باشند.

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز چهارشنبه با ۲۵ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۲۳ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید و نیم سکه هر یک با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۲۰ هزارتومان معامله شد و نیم سکه هم به قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد و بهای سکه یک گرمی هم با  ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت، با نرخ دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied