شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیر عامل بانک مسکن به مناسبت روز ارتباطات

دکتر محمود شایان، طی پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این حوزه، تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک مسکن به مناسبت روز ارتباطات

به گزارش شمانیوز ، در پیام دکتر شایان آمده است:

به طور حتم یکی از مهم ترین الزامات برای توسعه فرهنگی و اجتماعی یک جامعه را می توان داشتن حوزه روابط عمومی و ارتباطات قوی و خستگی ناپذیر عنوان کرد. حوزه ای که نقش بی بدیلی در توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی را برعهده دارد.

دکتر شایان اظهار داشت:27 اردیبهشت ماه فرصتی مغتنم برای بیان صرفا یک خسته نباشید و خدا قوت به تمامی فعالان این حوزه حساس، اثرگذار و پر استرس است. حوزه ای که با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی و ابزارهای اطلاع رسانی و رسانه ای گسترده امروزی بیش از پیش به آن نیاز داریم.

وی در خصوص جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات گفت: در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز شده است اهمیت روابط عمومی نیز دوچندان شده، به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و … دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت­های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است و نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شده است تا حرفه روابط عمومی، از مشاغل پراسترس در دنیا شناخته شود زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در بازرسی آسیب‌ها بوده و نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.


بیشتربخوانید:پیش قدمی بانک مسکن در حوزه ساخت و ساز تکنولوژی پایه


 

مدیر عامل بانک مسکن در ادامه افزود: روابط عمومی ها باید نقاط قوت دستگاه و سازمان متبوع خود را به بهترین نحو بیان کنند و همه بخش‌های یک روابط عمومی قوی و دارای قابلیت و توانایی، نقشی مهم و به‌هم‌پیوسته در جامعه را مد نظر دارند. در روابط عمومی بخش‌های اطلاع‌رسانی، انتشارات، افکارسنجی، ارتباط با مشتریان و مخاطبان و ... همچون بال‌هایی هستند که در کنار هم یک مجموعه ارتباطی را به اوج می رسانند و در کنار آن سازمان را سربلند می‌کنند.

دکتر شایان در پایان گفت: در سال های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های کلان مدیریتی و استراتژیک سازمانها هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت های علمی ، حرفه ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می رود و همانطور که محرز است با پیگیری ها و تلاش مجدانه دست اندرکاران روابط عمومی و جامعه در ایران ، جایگاه ویژه ای به این عرصه داده شده است. این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همۀ تلاش‌گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.

 

 

منبع:پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied