شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

آیا میدانید لباس فعال یعنی چه؟

پدیده ی مد، از جدیدترین چالش های بشر است.

آیا میدانید لباس فعال یعنی چه؟

مقدمه ای درباره لباس فعال: تعریف مجدد مد با تناسب اندام

پدیده ی مد، از جدیدترین چالش های بشر است. البته باید بدانید که پوشش و چگونگی آن از دغدغه های بشر در طول تاریخ بوده است. تا جایی که هر دوره ای از تاریخ در جهان، پوشش منحصر به فرد خود را داشته است. مثل دوره ی باروک، دوره ی رمانتیسیسم و… در هر کدام از این برهه ها حتی با جستجویی کوچک متوجه میشوید که پوشش ها با هم متفاوت هستند.

 

2

 

 

از مهمترین چالش ها درباره لباس فعال چیست؟

در بسیاری از این دوره ها، تناسب اندام یکی از مهم ترین چالش ها بوده است. به طور مثال لباس های کلاسیک بخاطر فرمشان، لازم بوده است که سایز کمرشان زیاد نباشد تا لباس در بدن دفرمه نشود. معادل این پوشش ها و مد گرایی در فرهنگ خودمان نیز قابل بررسی است. بیش از نیمی از جمعیت ایران را قشر جوان تشکیل داده است. خاصیت این نسل هم عطش برای خوب دیده شدن و تایید شدن است. خصوصا در عصر جدید، که تکنولوژی به قدری توسعه یافته است که شخصی در ایران میتواند از مد جهانی پیروی کند. یعنی در حال حاضر جوانان ما پا به پای جهان در عرصه ی مد و پوشش پیش میروند.

از بستر های دیدن فشن و مد، رسانه است. اکثر مدل ها برای ورود به عرصه ی مد، باید از یک سری استانداردهای جهانی عبور کنند. یکی از این فیلترها مربوط به تناسب اندام است. زمانی که مدل لباسی را میبینیم، ناخودآگاه، توجهمان به اندام خاص و فرم دار آن مدل جلب می‌شود. نتیجه ی این توجه چه خواهد شد ؟ اینکه ای کاش ما هم اندام فرم داری داشتیم تا بلکه این لباس های زیبا و به روز به تنمان بنشید.

 

3

لباس ورزشی مردانه را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی شرافیت تهیه کنید.

 

آرزوی متناسب بودن: یک فانتزی غیر قابل دسترسی

این است که علاوه بر آرزوی نسل جوان برای به روز بودن پوششان، آرزوی متناسب بودن اندام هم یکی از اشتیاق های این نسل است. معیارهای دنیای مد، برای ما خیلی قابل استناد نیست. اما میشود به طور کلی متناسب بودن و خوش فرم بودن را تایید کرد. خصوصا اینکه در فرهنگ ما، متناسب نبودن به شکلی نماد تنبلی و بی تحرکی است. برعکس ! کسی که خوش اندام و خوش پوش است، بیشتر قابل احترام است. این به معنای ظاهر بینی نیست. این نظریه کاملا واقعی است. چرا که کسی که توانسته است از وسوسه های خود در برابر خوردنی های لذیذ و هوس انگیز ولی غیر مفید بگذرد، حتما در مراحل گوناگون زندگی نیز می تواند محکم و استوار رفتار کند و تصمیم گیرد. در نتیجه ما بصورت ناخودآگاه، برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند، احترام و ارزش بیشتری قائل هستیم. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که ممکن است کسی در اثر بیماری ای خاص و غیر قابل درمان چاق یا لاغر و دفرم شده باشد. یعنی علی رغم تمام تلاش هایی که برای فرمیک شدن تن خود انجام میدهد، نتیجه ی قابل شهودی دریافت نمیکند. بدیهی است که این افراد از این قاعده مستثنی هستند.

جالب است بدانید که طی بررسی پرسشنامه هایی که از افراد گوناگون و معمولی جامعه بدست آمده، کسانی که ورزش میکنند و به سلامت و تغذیه ی خود اهمیت میدهند، در مقایسه با کسانی که این کار را انجام نمی دهند اعتماد به نفس خیلی بهتری دارند، شادتر زندگی می‌کنند و درگیر پروژه های روزمره ی بزرگی هستند. به‌علاوه به اطرافیان خود نیز تشعشع و انرزی مثبت و خوبی ساطع میکنند.

یکی از تئوری های خیلی مهم در رابطه با قوانین بیزینس، بر روی پوشش به روز و شیک و همچنین تناسب اندام تاکید زیادی میکنند. این تئوری معتقد است که شیک پوشی و تناسب اندام، باعث می‌شود شرکای تجاری یا مشتریانتان راحت تر به شما اعتماد کنند. بدیهی است که اعتماد آن ها باعث عقد قرارداد و در نتیجه پول آوری است.

 

 

4

لباس ورزشی مردانه به بهترین قیمت با ارسال رایگان و ضمانت صد در صد را از شرافیت سفارش دهید.

 

موثر ترین چیزی که به شما احساس ورزشکار بودن و جدی شدن در این راستا را میدهد، لباس ورزشی است. تصور کنید که با کفش و شلوار مخصوص ورزش برای قدم زدن رفته اید. حدس من این است که بعد از چند دقیقه بخواهید که کمی بدوید. در نتیجه ی این اتفاق، حس حرفه ای بودن و انگیزه ی بیشتر در شما ایجاد خواهد کرد  و به شنا انگیزه می دهد تا فردا و فرداهای دیگر نیز برای کسب این حس خوب، به ورزش کردن بروید.

 

نکته ی خیلی مهم دیگر این است که انسان های اطراف نیز با دیدن شما ترغیب به ورزش کردن میشوند.

به نظر میرسد صنعت مد، در مردان نیز حتی بیشتر از خانم ها، تمایل به ورزش را ایجاد کرده است. گواه این مسئله، باشگاه های ورزشی و اضافه شدن هر روزه ی آقایان به این باشگاه هاست. بدنسازی، گویا جزو طبیعی ترین چشم اندازهای فیزیکی مردان و پسران جوان شده است. بدن خوش فرم، لباس را خواه ناخواه زیبا جلوه خواهد داد. بقول یکی از متخصصان مد؛ مد رفتنی است اما استایل ماندنی است. این جمله ی خیلی زیبا اشاره به این دارد که هر زمان با توجه به تغییر دیدگاه ها، سلایق مربوط به مد نیز تغییر خواهد کرد. زمانی لگ بورس است، زمانی دیگر شلوار راستا یا گشاد! اما چیزی که تحت هر شرایطی ماندگار و ثابت است، استایل خوب است. کسی که استایل خوبی دارد، هر لباسی با هر سبکی را که انتخاب کند، خوش پوش است. ایرانی ها اصطلاحی دارند که میگویند فلانی گونی هم بپوشد زیباست یعنی به صورت ناخودآگاه، معتقد به استایل هستند.

 

5

مانتو ورزشی شرافیت

 

استایل خوب، علاوه بر اینکه چهارچوب آن ممکن است ژنی باشد، اما با تلاش و مراقبت هم قابل دسترسی است. مهم ترین قدم در این راستا، تغییر بینش است. اینکه خود را بیشتر از پیش دوست بدارید! قدم بعدی، تصمیم به بهبود و سالم سازی تغذیه است. در مرحله ی سوم تصمیم جدی و مرتب برای ورزش کردن بگیرید. حتما این فرآیند را با لباس حرفه ای ورزشی انجام دهید و تاثیر فوق العاده ی این پوشش را روی روحیه ی ورزشی و تداوم انجام این عمل ببینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied