شمانیوز
شما نیوز

تحقق اهداف رهبری در سال جهش تولید

جذب سرمایه بالای منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سالی که گذشت

تحقق اهداف رهبری در سال جهش تولید
به گزارش شمانیوز: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با بیان اینکه  این مجموعه  ظرفیت ها و پتانسیل‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری و همچنین اجرای طرح‌های صادرات محور دارد از انعقاد تعداد 9 قرارداد  سرمایه‌گذاری در سال گذشته خبر داد
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس؛ حسن  خلج طهرانی افزود  منطقه ویژه به دلیل موقعیت استراتژیکی نزدیکی به مهمترین معادن سنگ آهن کشور و وجود خطوط ریلی و حمل و نقل دریایی،  مهمترین عواملی است که بسیاری از شرکتهای سرمایه گذار را ترغیب به سرمایه گذاری در این منطقه نموده است.
وی از  شرکتهای ستاره سیمین هرمز، گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش، ماد شیمی، لاستیکهای صنعتی مبارکه، کرومیت میامی فردوس،  یگانه پیشو مکران، دنیای بوره ایرانیان، هومان راهبرد سیستم به عنوان شرکتهای سرمایه گذار که انعقاد قراراد ه منعقد شده  طی سال 99 در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نام برد.
 خلج طهرانی در ادامه افزود  شرکت "ستاره سیمین هرمز" با سرمایه‌گذاری 2466 میلیارد یورویی و ایجاد 11هزار شغل سهم بیشتری در اشتغال جوانان بومی منطقه داشته است. و"گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش" نیز با 46 میلیون دلار سرمایه‌گذاری با اشتغازایی  135  نفر شرکت مادشیمی با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری و ایجاد 122 ظرفیت شغلی در جایگاه سوم قرار گرفته است. 
 وی گفت همچنین دو شرکت "کرومیت میامی فردوس" و "لاستیکهای صنعتی مبارکه" هم با سرمایه‌گذاری به ترتیب 126 و 10 میلیون دلاری در ایجاد مجموعا 235 فرصت شغلی نقش داشته اند.
در پایان خلج طهرانی افزود  منطقه ویژه خلیج فارس نیز تلاشهای تحسین برانگیزی در جهت تسهیل هرچه بیشتر بستر تولید و توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای دستیابی به این هدف و به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور و افزایش ارزآوری داشته است ودر تلاش هستیم  با تامین و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه  بتوانیم  شرکتهای زیادی در این منطقه سرمایه گذاری کرده و زمینه اشتغال جوانان را فراهم نمایند.

 

 

منبع:روابط عمومی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied