شمانیوز
شما نیوز

حضور فعال جیرینگ در مهمترین رویداد نوآوری کشور، اینوتکس 2021

اینوتکس رویدادی نوآورمحور است که هدف آن دور هم جمع کردن عناصر و بازیگران مختلف زیست‌بوم فناوری برای افزایش همکاری و هم‌افزایی است و شرکت پرداخت اول کیش با نام تجاری جیرینگ بعنوان اولین بازیگر خدمات کیف پول همراه به منظور ارتباط هدفمند با دیگر بازیگران صنعت فین تک در دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس حضور فعال خواهد داشت.

حضور فعال جیرینگ در مهمترین رویداد نوآوری کشور، اینوتکس 2021

به گزارش شمانیوز: به منظور حفظ سلامت هموطنان عزیز در شرایط کنونی پاندمی کرونا، شرکت جیرینگ تصمیم دارد به صورت مجازی در نمایشگاه INOTEX شرکت کند و از این طریق به معرفی خدمات نوآورانه و سرویس‌های خود و همچنین ارتباط سازنده با بازیگران زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور و گسترش تعاملات با سایر اعضای این اکوسیستم خواهد پرداخت.


جیرینگ با هدف ارائه محصولات و خدمات خود در چهار واحد مرکز فین تک جیرینگ، مرکز کیف پول خرد جیرینگ، جشنواره بین المللی فین تک ریتیل و همچنین واحد سرمایه‌گذاری به عموم بازدیدکنندگان و به منظور ارائه محصولات و خدمات زیرساخت پرداختی خود در این نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه INOTEX تلاش می‌کند که علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آن‌ها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت‌های سرمایه گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ‌ها آشنا نماید.

اینوتکس 2021، از روز سه شنبه 28 اردیبهشت تا جمعه 31 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعین در بیش از 300 غرفه حضوری و مجازی به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت. 

همچنین غرفه مجازی شرکت جیرینگ از طریق نشانی jiring.inotex.com قابل مشاهده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied