شمانیوز
شما نیوز

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 2 خرداد | 1400/3/2

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 2 خرداد | 1400/3/2

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 2 خرداد | 1400/3/2

 

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 2 خرداد | 1400/3/2

 

 

 

در حال بروزرسانی .......

 

 

 

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲ خرداد / ثبات قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟

در جریان بازار امروز طلا انس جهانی به ۱۸۸۱ دلار رسید. نرخ طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۷ هزار تومان رسید. روند ثبات در بازار طلا و سکه تا کی ادامه دارد؟

انس جهانی طلا در بازار امروز با کمی افزایش به ۱۸۸۱ دلار رسید. نرخ طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۱۷ هزار تومان ثبت شد. با توجه به ثبات نرخ ارز در بازار امروز، قبمت طلا و سکه در جریان امروز با نوسانات زیادی همراه نبود.

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به افزایش ۱۴ الی ۱۵ دلاری انس جهانی طلا در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش انس جهانی طلا در چند روز گذشته، انتظار می‌رفت بازار داخلی دچار تغییر شود.

او ادامه داد: به دلیل نگاه مثبت به بازار ارز و مدیریت آن، تغییری در بازار ارز شکل نگرفت.

محمدولی درباره شرایط موجود در بازار اینطور توضیح داد که التهاب در بازار طلا کاهش پیدا کرده است و همین موضوع موجب شد تغییرات در انس جهانی طلا تاثیری در بازار داخلی طلا نداشته باشد.

رئیس اتحادیه طلا معتقد است اگر روند کنترلی و نگاه مثبت در بازار ارز ادامه داشته باشد، روند ثبات نسبی در بازار داخلی طلا ادامه‌دار است. همچنین اگر ثبات در بازار شکل بگیرد، موجب افزایش نسبی در تقاضا می‌شود که همین مساله رونق بهتر در بازار طلا را شکل می‌دهد.

درباره آینده بازار طلا ابراهیم محمدولی عقیده دارد هرچند نوسان در قیمت طلا امری کاملا طبیعی است اما اگر اتفاق خاصی در بازار ارز و طلا رخ ندهد و  فاکتورهای موثر موجود همچون کنترل و مدیریت نرخ ارز ادامه داشته باشد، روند ثبات نسبی در کنار برخی از نوسانات در بازار طلا ادامه دارد.

انس جهانی طلا با رقم ۱۸۸۱ دلار ثبت شد. طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۱۷ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید به قیمت ۱۰ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سایت اتحادیه طلا ثبت شد.

 

 

قیمت طلا دیروز یک خرداد ۱۴۰۰ / افزایش انس جهانی طلا

در بازار دیروز انس جهانی طلا ۳ دلار افزایش یافت و به ۱۸۸۱ دلار رسید. همچنین قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.

انس جهانی طلا در بازار دیروز به ۱۸۸۱ دلار رسید. انس جهانی نسبت به دیروز ۳ دلار افزایش یافت. قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار تومان افزایش یافت.

طلای ۱۸ عیار در سایت اتحادیه فروشندگان طلا به قیمت یک میلیون و ۲۱ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت سکه طرح قدیم، نیم سکه و ربع سکه و سکه یک گرمی در سایت اتحادیه طلا اعلام نشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied