شمانیوز
شما نیوز

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد؛

حضور موثر بانک توسعه تعاون درپیشبرد طرح‌های ملی و تأمین مالی پروژه‌های تولیدی و زیرساخت‌ها

در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تهران، بر پایبندی صد درصدی بانک توسعه تعاون در اجرای تکالیف ملی در این استان تاکید شد.

حضور موثر بانک توسعه تعاون درپیشبرد طرح‌های ملی و تأمین مالی پروژه‌های تولیدی و زیرساخت‌ها

به گزارش شمانیوز، مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تهران، در ساختمان میرداماد بانک سخن می‌گفت، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون حضور مؤثری در سراسر کشور برای پیشبرد طرح‌های ملی و تأمین مالی پروژه‌های تولیدی و زیرساخت‌ها داشته است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون با استفاده از ظرفیت‌های مناسب قانونی به‌ویژه ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، منابع مالی مؤثری برای دستگاه‌های اجرایی در جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی فراهم کرده است و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی به‌ویژه کمیسیون اجتماعی شاهد خدمات توسعه‌ای بانک در استان‌ها بوده‌اند.

حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این نشست گفت: سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تهران هم‌افزایی بالایی برای تحقق مأموریت‌های اقتصادی و اجتماعی این وزارتخانه داشته‌اند و بسیاری از اهداف مهم دولت در حوزه اشتغال، سیاست گزاری و افزایش رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی به نحو مناسبی محقق شده است.


بیشتربخوانید:نشان ممتاز جهش تولید در دستان بانک توسعه تعاون


 

حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز بر پایبندی بانک توسعه تعاون بر تحقق صد درصدی تکالیف ابلاغی در استان تهران صحه گذاشت و گفت: این بانک به‌ویژه در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و طرح مشاغل خانگی، سهمیه‌های ابلاغی را به نحو کاملی اجرا کرده است و تسهیلات مناسبی از این محل‌ها به کارآفرینان و صاحبان مشاغل خرد اعطاشده است.

در این جلسه که با حضور میرهادی سید قره رومیانی معاون امور مجلس و استان‌ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دلبری مدیرکل امور استان‌ها و محمد شیخ حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان تهران برگزار شد، از روسای دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به‌عنوان شورای استانی برتر در سطح کشور تجلیل به عمل آمد.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک توسعه تعاون

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied