شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی کرمان با امام جمعه و بخشدار شهداد

مدیر کل تامین اجتماعی کرمان با امام جمعه و بخشدار شهداد دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی کرمان با امام جمعه و بخشدار شهداد

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسینی محمدآبادی، مدیر کل تامین اجتماعی کرمان با حجت الاسلام ا...وردی، امام جمعه شهر شهداد و رضا اعتماد، بخشدار شهداد به منظور معرفی ریاست شعبه جدید تامین اجتماعی این شهر دیدار نمود. در این دیدار  مدیر کل کرمان ضمن تقدیر از ایشان به عنوان یک همراه همیشگی این سازمان اعلام نمود با توجه به بازنشستگی ریاست اسبق  شعبه شهداد ریاست جدید که فردی متعهد و متخصص است به عنوان مسئول این شعبه انتخاب شده تا با پشت کاری که از ایشان و  کارکنان این شعبه سراغ داریم راه گشای مشکلات بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان محترم باشیم.

حجت الاسلام ا... وردی امام جمعه شهر شهداد در مراسم معارفه رئیس تامین اجتماعی این شهر در جمع حاضرین تصریح نمود: اینحانب به عنوان یک مستمری بگیر و کارفرما این سازمان اعتقاد قلبی دارم هر کس که فردی را به این سازمان معرفی نماید کاری خیر در جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه انجام داده است.
وی با اشاره به این مطلب که بیمه به عنوان شاهرگ اصلی یک نظام برای مردمش است افزود: سازمان تامین اجتماعی یکی از معتمد ترین سازمان های کشور در حوزه بیمه ای برای مردم است.

حسینی مدیر کل تامین اجتماعی کرمان ضمن اشاره اجمالی به خدمات این سازمان بیان داشت: ما در استان یک میلیون پانصد هزار بیمه شده داریم که از این تعداد در شهداد حدود سه هزار پانصد نفر بیمه شده وجود دارد.

وی در ادامه افزود: تعداد ۱۳۰هزار مستمری بگیر در استان وجود دارد که ماهانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان پرداخت مستمری به این عزیزان پرداخت می شود که این مبلغ  در شهر شهداد با توجه به وجود ۲۵۰ نفر مستمری بگیر ماهانه حدود ۹۳۰ میلیون تومان است.

مدیر کل تامین اجتماعی کرمان با اشاره به خدمات غیر حضوری این سازمان تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی از سال گذشته با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات اقدام به انجام ۳۰ نوع از خدمات ضروری خود به صورت غیر حضوری نموده که امیدواریم با همکاری و همراهی بخشداری محترم در این زمینه و اطلاع رسانی با احاد مردم این شهر موفق عمل نمائیم.

وی در پایان خواستار معرفی بیشتر بیمه تامین اجتماعی در این شهر شد و تصریح کرد: با توجه به تعداد کم ببیمه شدگان شدگان در این بخش خواستار آن هستیم تا با فرهنگ سازی درست و همراهی مسئولین این بخش بیمه شدگان زیادی به جرگه این سازمان بپیوندند و از خدمت متنوع این سازمان بهره مند شوند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied