شمانیوز
شما نیوز

دیدار مشاور رییس جمهور با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه

حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مشاور رییس جمهور با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه

 به گزارش شمانیوز ، صبح امروز حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه دیدار و گفت وگو کردند.

 

مشاور رییس جمهور در این دیدار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد شفافیت مالی و اداری در سطح مناطق آزاد کشور گفت : طی برنامه ریزی های انجام شده به دنبال ایجاد شفافیت صددرصدی در فعالیت های مناطق آزاد کشور هستیم .

 

 وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای صیانت از اراضی دولتی و رفع تصرفات با همکاری دستگاه قضا را ارائه داد و بیان کرد: با درایت دادستان وقت کل کشور شعبه های ویژه رفع تصرفات در برخی مناطق آزاد ایجاد شده است و این تدبیر موجب شده تا میلیون ها متر مربع از اراضی دولتی تصرف شده، رفع تصرف شوند و به بیت المال عودت گردند.

 

وی عنوان کرد: دوره های آموزش تکمیلی در حوزه مدیریت های حقوقی مناطق آزاد برنامه ریزی شده است تا با توان علمی و فنی هرچه بیشتر ضمن رعایت قاعده عدل و انصاف و در نظر گرفتن حقوق مردم،  از حقوق حقه بیت المال نیز به شایستگی صیانت گردد.

 

صبح پنجمین روز از خرماد ماه ۱۴۰۰ حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied