شمانیوز
شما نیوز

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی

تعامل و ارتباط دوسویه با ذینفعان از اهداف اصلی موسسه حسابرسی باشد

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در بازدید از موسسه حسابرسی تامین اجتماعی گفت: برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با ذینفعان باید از اصلی ترین برنامه های این موسسه باشد.

تعامل و ارتباط دوسویه با ذینفعان از اهداف اصلی موسسه حسابرسی باشد

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در جلسه با اعضای هیات مدیره و مدیران موسسه حسابرسی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیران و کارکنان این مؤسسه، اظهار داشت: شرکای اجتماعی، مؤسسه حسابرسی را منفک از این سازمان نمی‌دانند و این مؤسسه بخش مهمی از بدنه سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود لذا می بایست تعامل و ارتباط دوسویه با ذینفعان و جلب اعتماد شرکای اجتماعی از اصلی ترین برنامه های موسسه باشد.
قریب با اشاره به حجم بالای درخواست های واصله به موسسه حسابرسی تامین اجتماعی گفت: بالغ بر 85 هزار درخواست اصلی در سال مطرح شده که نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل فعلی این موسسه است و همچنین بیانگر این موضوع است که شیوه های سنتی و ادامه روش های مرسوم پاسخگو نخواهد بود از این رو موسسه لازم است به سمت روشهای غیرحضوری و افزایش شفافیت حرکت کند. استفاده از ظرفیت های کارگزاری های حقیقی و حقوقی، موسسات عضو جامعه حسابداران رسمی نیز می بایست مدنظر قرار گیرد در این خصوص نیز  می بایست با توجه به  تجربه و دانش موجود در موسسه، رویکرد اجرایی بازرسی دفاتر قانونی به رویکرد نظارت و کنترل کیفی گزارش های برون سپاری تغییر یابد.
وی با بیان اینکه منابع انسانی اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی محسوب می‌شود و باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد، گفت: برنامه‌ریزی برای نیروها شامل آموزش، نظام پرداخت حقوق و دستمزد عادلانه و همچنین نظارت بر آن‌ها می‌شود. 
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: باید برای جذب و به کارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی نیز در مؤسسه حسابرسی تامین اجتماعی اقدام شود و با توجه به میانگین سن و سابقه کارکنان موسسه، جذب افراد جوان و نخبه می‌تواند باعث ایجاد یک تحول ارزشمند در مؤسسه و همچنین مدیریت دانش و کادرسازی برای سالهای آتی شود.
قریب ضمن تاکید بر تعامل خوب و موثر موسسه حسابرسی و سازمان تامین اجتماعی، بر آمادگی معاونت بیمه ای برای افزایش کمی و کیفی عملکرد موسسه در حوزه بازرسی دفاتر قانونی و همچنین استفاده از ظرفیت همکاران سازمان در بخش حسابرسی داخلی بخش بیمه ای در واحدهای اجرایی تاکید کرد.
علی محمدی سنجر، مدیرعامل مؤسسه حسابرسی تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: این موسسه در تلاش است تا با عملکرد برنامه‌محور و براساس یک برنامه مدون و مشخص برای تحقق اهداف خود و سازمان تامین اجتماعی گام بردارد. در همین راستا، سال گذشته برنامه عملیاتی 9 ماه مؤسسه را تنظیم و از ابتدای تیرماه اجرایی شد و برهمین اساس برنامه عملیاتی سال 1400 نیز تهیه شد و تعداد 80 برنامه سرلوحه کار سال جاری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه موتور محرکه مؤسسه حسابرسی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات است، اظهار داشت: ما در حوزه فناوری اطلاعات نرم‌افزار مالی و حسابداری حاسب را در سال گذشته توسعه دادیم و سعی داریم تا در برنامه عملیاتی سال جاری موضوعات مهمی همچون، سیستم قیمت تمام شده پروژه ها ،کارتابل مجریان و تخصیص سیستمی، کارتابل شرکت ها و کاربرگ دیجیتال را در دستور کار قرار داده و اجرایی کنیم. همچنین توجه و تاکید بر نیروی انسانی موسسه برای نگهداشت و حفظ کرامت و ارتقاء ایشان از اولویت های برنامه محور این موسسه قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied