شمانیوز
شما نیوز

کسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین توسط گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

‎دانشگاه صنعتی امیر کبیر با همکاری وزارت صنعت و معدن و تجارت و انجمن لجستیک ایران، شبکه لجستیک لوازم خانگی انتخاب الکترونیک را به عنوان شرکت برتر ملی در حوزه خدمات لجستیک و زنجیره تامین معرفی کرد.

کسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین توسط گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

‎به گزارش شمانیوز به نقل از مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، هومن پشنگیان در حاشیه آئین تقدیر از شرکت‌های برتر ایرانی در حوزه لجستیک و زنجیره تامین که با پیام ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرده بود، در جمع اصحاب رسانه، با تاکید بر اهمیت حضور این شرکت در این جشنواره و کسب مقام دوم در بین شرکت های برتر لجستیک، اظهار کرد: جایزه ملی لجستیک ایران با رویکرد معرفی شرکت های برتر و براساس استانداردهای  ارزیابی مدل های جهانی اجرا شده است.

 

‎وی با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره مبنی بر معرفی، تشویق و هدایت شرکت های برتر لجستیک، ادامه داد: شرکت های لجستیک باید با هدف حفظ و ارتقا جایگاه مشتریان اقدام کنند، رویکرد و توقعات امروز مشتریان ما باتوجه به شرایط فعلی، نسبت به هزینه و کیفیت و‌در نهایت تحویل کالا به قبل متفاوت شده و شرکت هایی  در این زمینه موفق هستند که توانسته باشند انقلاب اطلاعاتی و ظهور شکل های جدید اطلاعاتی را با رویکرد و نقش جدیدی را دراین حوزه ایفا کنند و در غیر این صورت با شکست رو به رو خواهند شد.

 

‎مدیرعامل شبکه لجستیک لوازم خانگی انتخاب الکترونیک تصریح کرد: عطش سیری ناپذیر پیشرفت در کنار بهبود سطح رضایت مشتریان بر تار و پود تمامی قسمت‌های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نقش بسته و شبکه گسترده لجستیکی لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

عکس داخلی

 

‎پشنگیان اضافه کرد: پروژه خود ارزیابی در شبکه لجستیکی لوازم خانگی انتخاب الکترونیک از دی ماه سال گذشته کلید خورد و با بهره گیری از پتانسیل‌های سرمایه انسانی مجموعه اقدامات اصلاحی با فوریت بالا در دستورکار قرار گرفت.

 

‎مدیرعامل شبکه لجستیک لوازم خانگی انتخاب الکترونیک با بیان اینکه توسعه شبکه لجستیک و زنجیره تامین در دستور کار بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران است، ادامه داد: با توجه به راهبردهای خدماترسانی در انتخاب الکترونیک و توسعه محورهای ارتباط با مشتریان، نقش شبکه لجستیک لوازم خانگی در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک بیش از پیش پررنگ شده است.

 

‎وی یادآور شد: تحویل و نصب همزمان محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته به بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی با رویکرد رضایت مندی مشتریان نهایی در ایران یکی از پروژه‌های شاخص اجرا شده توسط این شبکه است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied