شمانیوز
شما نیوز

3700 ردیف کالای فاقد مجوز بهداشت به زودی امحا می‌شود

مدیر اموال تملیکی استان آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌های این استان از امحا 3700 ردیف کالا فاقد مجوزهای بهداشتی و استاندارد در صورت دریافت مجوزهای لازم تا دو ماه آینده خبر داد.

3700 ردیف کالای فاقد مجوز بهداشت به زودی امحا می‌شود

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، افشین احمدزاده مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان غربی در راستای تعیین تکلیف پرونده‌ها به وضعیت پرونده‌های رسوبی و جاری پرداخت و عنوان کرد:‌ تعداد کل پرونده‌های سنواتی استان تا پایان سال 1398 معادل 1880 پرونده برابر با 5170 ردیف کالا بوده که در حال حاضر تعداد 4167 ردیف کالا به مرحله تعیین و تکلیف (فروش و امحا) رسیده و با اخذ قطعیت‌ها یا اذن حاکم شرع طی دو ماهه آتی تعیین تکلیف خواهند شد.


وی همچنین اضافه کرد: تعداد کل پرونده‌های موجود در استان شامل سنواتی و جاری (اعم از قاچاق، قضایی و متروکه) معادل 5338 پرونده بوده که 3595 ردیف از آنها فاقد رای و حکم قضایی است. همچنین در پرونده‌های جاری نیز تعداد 587 پرونده قاچاق مربوط به سال 1399 فاقد آراء قضایی یا مراجع رسیدگی‌کننده بوده که برای به نتیجه رسیدن پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.


وی ادامه داد:  تعداد 3700 ردیف کالاهای فاقد مجوزهای بهداشتی و استاندارد جهت امحا آماده شده و طی دو ماهه آتی و در صورت دریافت مجوزهای لازم معدوم‌سازی خواهد شد.


احمدزاده با اشاره به برگزاری مزایده‌های اموال منقول و غیرمنقول در استان گفت: تعداد 1240 ردیف کالا در آخرین مزایده به شماره 246 مطرح بوده و تعداد 4690 ردیف کالای دیگر نیز در مرحله ارزیابی، قیمت‌گذاری و بررسی جهت طرح در مزایده‌های شماره 247 و 248 سازمان قرار دارند.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied