شمانیوز
شما نیوز

درمجمع ایران کیش اعلام شد؛

رشدسود آوری بیش از پیش بینی ایران کیش

پیمان طبری مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با بیان اینکه این شرکت موفق شد بیش از آن چیزی که در سال 99 پیش بینی کرده است سود آوری داشته باشد گفت: سود عملیاتی 113 درصد بالاتر از پیش بینی بود، به عبارتی 13 درصد رشد در سود عملیاتی داشتیم. در EPS هم با رشد 10درصدی مواجه بودیم .

رشدسود آوری بیش از پیش بینی ایران کیش

به گزارش شمانیوز: وی با اشاره به صعود ایران کیش به بازار اول بورس افزود: در سال گذشته این شرکت در تعداد ابزار کارتخوان، رتبه دوم را کسب کرد، ایران کیش همچنین افزایش 54 درصدی در مبلغ تراکنش و افزایش 25 درصدی در تعداد تراکنش نسبت به سال قبل داشته است .

مدیرعامل ایران کیش در مجمع عمومی این شرکت افزود : در ابزار اینترنتی با سه پله ارتقا روبه روبودیم. با توجه به بسترهایی که پیش بینی و ایجاد کردیم ، امیدواریم در سال جاری به درصد خیلی بهتری دراین موضوع برسیم. چون یکی از سیاست های ایران کیش این است که از ابزار اینترنتی به نحو بهتری استفاده کند.  

طبری  با تاکید براینکه این شرکت با توجه به DNA بانکی خود برنامه های متنوعی در زمینه همکاری با بانک ها دارد با اشاره به بومی سازی دستگاه های پوز شرکت اظهار کرد: با تکنولوژی و بومی کردن دستگاه های پوز بسیاری از دستگاه هایی که در انبار بودند روانه بازار شده و با توجه به افزایش قیمت کارتخوان ها این موضوع کمک بسیار بزرگی به ما کرد.

*دستاوردهای ایران کیش در سال 99

وی در ادامه در مورد دستاوردهای کلی ایران کیش در سال 99 آن ها را دربخش های متفاوت تقسیم بندی کرد و گفت : محصولی به نام پات لایف را به عنوان نخستین اپلیکیشن موبایلی در بستر پلتفرمی اکوسیستمی مبتنی بر اقتصاد اشتراکی، روانه بازار کردیم . پات لایف هم اکنون با داشتن امکانات پرداختی در زمینه های مختلف، خدمات شهری، خدمات جامع بانکی، گردشگری، بیمه، خدمات شهری و شهروندی، بازی وسرگرمی در دسترس عموم قرار گرفته است. این بستر همچنان در حال گسترش است.

وی افزود: از سویی ایران کیش جزو نخستین شرکتی هایی بود که پرداخت مبتنی بر استاندارد EMV را اجرایی کرد. ما بیش از ششصد هزار کارتخوان مجهز به NFC داریم که به عنوان یکی از شرکت های پرداخت در راستای اهداف بانک مرکزی، عملیات پرداخت بدون کارت فیزیکی و از طریق دستگاه های دارای قابلیت NFC خود و با کمک گوشی های موبایل را محقق ساخته ایم.

طبری گفت : همانطور که اشاره کردم در سال 99از دارو پرداخت، محصول بانک تجارت که زیربنای فنی اش را ایران کیش فراهم کرد، رونمایی شد. از جمله مزایای این طرح می توان به حذف کامل چک از چرخه مبادلات دارویی، اشاره کرد. همچنین محصول زمرد بانک تجارت که امور فنی آن را هم  ایران کیش برعهده داشت روانه بازار شد. محصولی که عملا امکان عملیات مختلف بانکی را بدون حضور مشتری ایجاد می کند. اجرای توثیق سهام عدالت و  احراز هویت دیجیتال از جمله اقداماتی بود که ایران کیش در راستای صنعت بانکداری غیر حضوری و در زمانه کرونا، آن را به ثمر نشاند.

طبری خاطر نشان کرد : اقدامات دیگری  نیز در سال گذشته انجام پذیرفت که نشان از افزایش توانایی فنی شرکت بود، ورود در شاپرک 2 و همکاری با شرکت خدمات انفورماتیک یکی از اتفاقات مطلوب سال 99 به شمار میاید.  ایران کیش به عنوان نخستین شرکت پرداختی که امور فنی را در مسیر شاپرک 2 با موفقیت طی کرد مطرح است این موضوع می تواند تحول بزرگی را درصنعت پرداخت رقم بزند .

یکی از رخدادهای مثبت دیگر استمرار کاهش خطای پذیرندگی این شرکت در ماه های اخیر است، موضوعی که رتبه ما در شاخص مذکور را سه تا چهار پله ارتقا داده است. تداوم رشد جایگاه شرکت ایران کیش در  IPG باعث ایجاد همکاری های جدیدی با بهترین های بخش دولتی و خصوصی شد . یکی از دستاورد های دیگر ، انتخاب شدن این شرکت در مناقصه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران برای نگهداری و تعمیرات و تجهیزات جایگاه های سوخت سراسر کشور بود . علاوه برتمامی این ها با خرید ساختمان جدید در تهران و همچنین خرید ملک کرمان موفق به افزایش دارایی های ایران کیش نیز شدیم و امکان خدمات رسانی بهتر ایجاد شده است . این شرکت همچنین سال گذشته موفق به اخذ استاندارد 9001:2015 ISO با امتیاز بالا شد. خوشحالیم که از سویی همچنان رتبه خود در رنکینگ جهانی را نیز حفظ کرده ایم.

وی گفت : در حوزه مسئولیت های اجتماعی برای نخستین بار اقدام به مشارکت در ساخت مدرسه ای در لردگان چهارمحال بختیاری کردیم و تصمیم داریم همکاری مان با سازمان نوسازی مدارس دراین زمینه را ادامه دهیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied