شمانیوز
شما نیوز

فروش اموال منقول تملیکی گیلان 320 درصد افزایش یافت

مدیر اموال تملیکی استان گیلان از فروش 84 میلیارد ریالی از طریق مزایده الکترونیکی سراسری دولت خبر داد و اعلام کرد: فروش اموال منقول در استان در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 320 درصد رشد دارد.

فروش اموال منقول تملیکی گیلان 320 درصد افزایش یافت

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حجت نژادقنبر مدیر اموال تملیکی استان گیلان، گزارش عملکرد دو ماهه‌ای از وضعیت فروش اموال منقول و غیرمنقول ارائه کرد.


نژادقنبر اظهار کرد: در دو ماهه نخست سال جاری میزان فروش اموال منقول از طریق مزایده الکترونیکی سراسری دولت بیش از 40 میلیارد و 316 میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 320 درصد افزایش یافته است.


وی ادامه داد: در بخش اموال غیرمنقول (مستغلات و ...) نیز معادل 34 میلیارد ریال فروش داشته‌ایم که از مجموع فروش اموال منقول و غیرمنقول توسط اموال تملیکی استان، حدود 75 میلیارد ریال طی دو ماهه نخست سال جاری به خزانه دولت واریز شده است.


نژاد قنبر افزود: برای اولین بار در سطح استان، بیش از ۸۵ درصد اهداف سازمان در بخش اموال غیرمنقول با تلاش‌های مستمر طی دو ماه نخست سال جاری محقق شد.


مدیر اموال تملیکی استان گیلان به انواع کالاهای فروش رفته در مزایده اشاره کرد و گفت: عمده‌ترین کالاها و محصولات به فروش رفته شامل انواع لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم سرمایشی، غلات، چوب و دستگاه‌های صنعتی بوده است.


نژاد قنبر با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و پتانسیل موجود در مزایده‌های الکترونیکی عنوان کرد: با توجه به تنوع اجناس و قیمت بسیار مناسب اموال تملیکی استان که فروش آن از طریق مزایده الکترونیک به صورت جزئی و کلی به طور ماهانه برگزار می‌شود، از آحاد مردم گیلان دعوت می‌کنم در مزایده الکترونیکی سراسری اموال منقول و غیرمنقول شرکت نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied