شمانیوز
شما نیوز

آمادگی سازمان اموال تملیکی برای کمک به سازمان اورژانس کشور

پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با محمدعلی افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در محل ستاد مرکزی اموال تملیکی دیدار و گفتگو کرد.

آمادگی سازمان اموال تملیکی برای کمک به سازمان اورژانس کشور

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، افتخاری در این دیدار اظهارداشت: سازمان اموال تملیکی کمک‌های متنوعی در زمان شیوع پاندمی ویروس کرونا به ارگان‌هایی که حافظ سلامت مردم هستند، کرده است و بار دیگر آمادگی دارد در کنار مدافعان سلامت کشور به هموطنان عزیز خدمت نماید.


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی افزود: بیماری منحوس کرونا نشان داد دستگاه‌ها در مقابل حوادث غیرمترقبه تا چه میزان آمادگی دارند. در حال حاضر وظیفه و مسئولیت اصلی مبارزه با این پاندومی بر عهده کادر درمان، به ویژه اورژانس کشور است که همیشه در خط مقدم خدمت می‌کنند.


وی با تاکید بر اینکه اورژانس کشور برای خدمات رسانی درست و بهنگام نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی است، بیان داشت: کمک به اورژانس برای تامین نیازهای خود به معنای کمک به شهروندان و انتفاع عموم جامعه است. می‌توانیم با در اختیار قراردادن امکاناتی مانند موتورسیکلت برای تجهیز و تکمیل کادر آمبولانس‌ موتوری و برخی تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز اورژانس کمک مناسبی به تکمیل این ناوگان نماییم.


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها " گفت: این سازمان همواره بعنوان یک سنگرساز بی‌سنگر به سازمان‌های حمایتی و خدماتی، کمک کرده است و قطعا باید منافع ناشی از اموال تملک شده در اختیار دولت به جامعه برسد. امیدواریم با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت بتوان در حد توان استانداردهای این حوزه را در جهت خدمت به مردم ارتقا داد.


همچنین پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور گزارشی از وضعیت و عملکرد مطلوب اورژانس در سال گذشته ارائه کرد و گفت: در شهرهای بزرگ مانند تهران با توجه به ترافیک و وسعت زیادی که وجود دارد نیاز به تجهیزات و وسایل حمل بیمار مانند آمبولانس، هلی‌کوپتر و موتورسیکلت بیشتری هستیم که امیدوارم بتوانیم بخشی از آنها را از طریق اموال تحت تملک سازمان اموال تملیکی تهیه نماییم.


معاون وزیر بهداشت و درمان عنوان کرد: استفاده از موتور آمبولانس‌ها بهترین روش برای کاهش زمان رسیدن تکنسین‌های در محل حادثه و فوریت‌های اعلامی است. توانسته‌ایم با تجهیز این موتور آمبولانس‌ها بخش عمده مشکلات ناشی از ترافیک و طولانی شدن زمان رسیدن را مرتفع سازیم.
 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied