شمانیوز
شما نیوز

رشد 330 درصدی فروش اموال منقول تحت تملک اموال تملیکی خراسان جنوبی

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی از رشد فروش 330 درصدی اموال منقول این اداره در دو ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 330 درصدی فروش اموال منقول تحت تملک اموال تملیکی خراسان جنوبی

به گزارش شمانیوز: محمد حسین شیخ زاده رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی اظهار داشت: در دوماهه‌ اول امسال فروش اموال منقول ۳۳۰ درصد و اموال غیر منقول ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.


وی افزود: در ماه‌های فروردین و اردیبهشت بیش از ۹ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اموال منقول و غیر منقول از طریق مزایده مزایده های سراسری به فروش رسیده است.


شیخ زاده با اشاره به اینکه کالا‌های به فروش رسیده شامل انواع کالاهای سریع الفساد، لوازم خانگی، پارچه، لوازم یدکی و احشام  بوده است، اظهار کرد: مزایده‌های الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دو حوزه اموال منقول و غیر منقول بصورت سراسری و ماهانه در کل کشور برگزار می شود که  شرکت در در این مزایده‌ها برای عموم مردم آزاد است. افرادی که تمایل به شرکت در مزایده‌های اموال تملیکی را دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای این سازمان به آدرس Tamliki.ir مراجعه نمایند.


رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی تصریح کرد: این ماه ۲۳۶ ردیف کالای فاقد مجوز های مصرف شامل اقلام خوراکی تاریخ گذشته، لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد استاندارد، داروهای فاقد مجوز بهداشت و ... منهدم خواهند شد.
وی ادامه داد: ارزش کالاهای انهدامی قریب به 9 میلیارد ریال برآورد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied