شمانیوز
شما نیوز

برگزاری همایش " تبیین اهداف ابلاغی و سیاست های اعتباری بانک ملی ایران در سال 1400"

همایش هزار نفره" تبیین اهداف ابلاغی و سیاست های اعتباری بانک ملی ایران در سال 1400" با حضور وبیناری دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران، برگزار شد.

برگزاری همایش " تبیین اهداف ابلاغی و سیاست های اعتباری بانک ملی ایران در سال 1400"

به گزارش شمانیوز ، حسن مونسان عضو هیات عامل  و معاون شعب بانک در این همایش که اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور و بیژن مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل حضور داشتند، گفت:بانک ملی ایران در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له درباره پشتیبانی و مانع زدایی از تولید،در سیاست های اعتباری سال 1400،به طور ویژه به این موضوع پرداخته است.

مونسان تاکید کرد:با ابلاغ و اجرای این بسته سیاستی در بخش اعتبارات،اقدام بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش تولید شتاب ویژه ای می گیرد.

سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک نیز در این همایش با تشریح سیاست های اعتباری بانک گفت: حمایت از بخش تولید تاکید مقام معظم رهبری،رئیس جمهور محترم و مطالبه عموم مردم است.از این رو بانک ملی ایران قصد دارد تا در سال جاری به روند حمایت از بخش تولید، بیش از گذشته شتاب بخشد.

وی افزود:هدف کلی سیاست های ابلاغی سال جاری حمایت از تولید است که به شرط تامین منابع، قدرت اختیار مدیران امور در پرداخت تسهیلات سه تا شش برابر افزایش یافته است.


بیشتربخوانید:شفاف سازی بانک ملی ایران درباره سود قطعی اوراق مشارکت شرکت نفت و گاز پارس


 

محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل نیز در این همایش ضمن تبیین اهداف ابلاغی و سیاست های اعتباری بانک ملی ایران گفت:ارائه این بسته های سیاستی در سال های اخیر،موجب هم افزایی در بین کارکنان صف و ستاد و ایجاد چشم انداز مناسبی از اهداف کلان بانک برای کارکنان شده است.

در این همایش همچنین محمد رضا محمود پناه رئیس اداره کل اعتبارات،عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها و هادی نیک قلب رئیس اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف در جلسه پرسش و پاسخ و تبیین سیاست های کلی اعتباری سال 1400 شرکت کردند و به پرسش های شرکت کنندگان در همایش پاسخ دادند.

شایان ذکر است در این همایش از 10 نفر از کارکنان برگزیده بانک ملی ایران که نقش ارزنده ای در اجرای سیاست های اعتباری  بانک و تکریم کارکنان بانک داشتند،تقدیر شد.

بانک ملی همایش2

بانک ملی همایش

بانک ملی همایش3

بانک ملی همایش4

بانک ملی همایش5

بانک ملی همایش7

 

منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied