شمانیوز
شما نیوز

آمادگی اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری برای همکاری با کمیته امداد

رئیس اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: آماده تامین اقلام مورد نیاز افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستیم.

آمادگی اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری برای همکاری با کمیته امداد

به گزارش  شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، پیرو امضای تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با علی آزادی رئیس اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان دیدار و گفتگو کرد.


محمدی با تاکید بر تعامل بیشتر این دو نهاد برای رسیدگی به امور نیازمندان عنوان کرد: با توجه به اینکه این استان از استان‌های محروم کشور بوده و افراد تحت پوشش از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، تلاش می‌شود از همه امکاناتی که از طریق تعامل با سازمان‌ها، مراکز دولتی، غیردولتی و خیرین به دست می‌آید در جهت رفع محرومیت جامعه استفاده شود تا آنها به خود کفایی برسند. 

 


در ادامه این دیدار آزادی رئیس اموال تملیکی استان نیز عنوان کرد: در جهت خدمت به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، اموال تملیکی آمادگی هر نوع همکاری را در زمینه‌های مختلف از جمله تامین لوازم خانگی، پوشاک و سایر اقلام دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied