شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

معرفی دکتر مجید صالح، متخصص جراحی فک و ایمپلنت

دکتر مجید صالح، متخصص جراحی فک و ایمپلنت در سال 1374 در رشته دکترای دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قبول شد و مدرک دکترای خود را در سال 1381 گرفت.

معرفی دکتر مجید صالح، متخصص جراحی فک و ایمپلنت

دکتر مجید صالح، متخصص جراحی فک و ایمپلنت در سال 1374 در رشته دکترای دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قبول شد و مدرک دکترای خود را در سال 1381 گرفت. دکتر صالح مدرک تخصصی جراحی دهان، فک و صورت خود را از دانشکده پزشکی شهر همدان دریافت کرد. او از سال 1390 فعالیت حرفه ای جراحی فک و دهان را آغاز کرد. هم اکنون نیز در در مطب خود در شهر تهران پذیرای مراجعه کنندگان است و می تواند جراحی های متعددی مانند جراحی ایمپلنت دندان و ایمپلنت دیجیتال انجام دهد.

 

دکتر مجید صالح در زمینه های مختلفی مانند جراحی اصلاحی فک، جراحی زیبایی بینی، جراحی پلک و ابرو ، جراحی لیفتینگ صورت، جراحی ایمپلنت دندان، جراحی ایپملنت دیجیتال، جراحی دندان های عقل و نهفته فعالیت دارند.

 

اگر به مشاوره درباره عمل جراحی و راهنمایی های بیشتری نیاز دارید می توانید به سایت دکتر مجید صالح مراجعه کنید و مقالات متعددی را مطالعه کنید. همچنین شما می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی نوبت بگیرید و یا مشاوره دریافت کنید. دکتر مجید صالح پذیرای بیماران جدید است. اگر نوبت دهی اینترنتی فعال نیست می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت دکتر مجید صالح تماس بگیرید. شما می توانید خدماتی مانند ایمپلنت دندان، ایمپلنت دیجیتال، جراحی بینی، جراحی های داخلی دهانی، پلک و صورت، تصحیح خط خنده و غیره دریافت کنید.

 

ایمپلنت دندان چیست؟

یکی از ناگواترین ترین اتفاق ها برای هرکسی، از دست دادن دندان ها است و می تواند سلامت دهان و دندان و حتی اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر بگذارد. ایمپلنت دندان جایگزینی برای ریشه دندان است. ایمپلنت ها یک پایه قوی یا قابل جا به جایی برای دندان ثابت یا دائمی شما ایجاد می کنند و با دندان های طبیعی شما کاملا سازگار خواهند بود.

 

جنس ایمپلنت دندان از تیتانیوم خالص است که هیچ خطری برای بدن انسان ندارد و بی اثر است. ایمپلنت دندان شکلی شبیه یک میله باریک دارد که داخل استخوان فک گذاشته می شود. امروزه جراحی ایمپلنت دندان می تواند بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته باشد. اگر پس جراحی ایمپلنت دندان به درستی از ایمپلنت نگهداری و مراقبت شود تا مدت زیادی دوام و ماندگاری خود را حفظ خواهد کرد.

 

پیشرفت هایی زیادی در زمینه مراقبت از دندان شده است ولی هنوز افراد بسیاری دچار دندان درد هستند. دندان درد در بیشتر مواقع می تواند به دلیل بیماری پریودنتال یا آسیب و پوسیدگی دندان بروز کند. در گذشته، افرادی که دندان های خود را از دست داده بودند فقط می توانستند از پروتزها و پل ها استفاده کنند. ولی امروزه گزینه درمان دیگری به نام جراحی ایمپلنت دندان وجود دارد. در گذشته انواع ایمپلت به دو نوع اندوستیال و ساب پریوستیال محدود بود. در جراحی ایمپلنت اندوستیال، ایمپلنت در داخل استخوان قرار می گیرد ولی در ساب پریوستیال، ایمپلنت زیر بافت لثه و روی استخوان آرواره قرار داده می شود. امروزه ایمپلنت های ساب پریوستیال منسوخ شده اند. زیرا از استحکام کمتری نسبت به ایمپلنت های اندروستیال برخوردارند و نتایج ضعیف تری را در بلند مدت نشان می دهند.

 

در جراحی ایمپلنت دندان بهتر است به مواردی توجه کنید:

  • قبل از انجام عمل جراحی ایمپلنت دندان باید پوسیدگی دندان ها را بررسی و رفع کنید.
  • برای قرارگیری ایمپلنت در دهان، لازم است حداقل یک جراحی انجام شود. جراحی ایمپلنت دندان با نام کاشت دندان نیز مشهور است و در این جراحی، ایمپلنت در استخوان فک قرار داده می شود.
  • پس از چند ماه از انجام جراحی، پین تیتانیومی با استخوان فک ادغام خواهد شد. بعد از مطمئن شدن از ادغام مناسب استخوان دندان با ایمپلنت می توان از ایمپلنت ها به عنوان پایه استفاده کرد و پروتز دندان را روی آن ها قرار داد.

 

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

همانطور که ذکر شد، یکی از بهترین روش ها برای جایگزینی دندان از دست رفته، جراحی ایمپلنت دندان است. با پیشرفت تکنوژی انواع مختلفی از ایمپلنت ها مانند ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت فوری و مینی ایمپلنت به وجود آمده است.

 

در جراحی ایمپلنت دیجیتال از نرم افزارهای سه بعدی و ابزار جدید استفاده می گردد و جراحی با حداقل برش انجام می شود. ایملپنت های دیجیتال مزایای بسیاری مانند کاهش قابل توجه خونریزی و درد دارند. در این روش، پایه ایمپلنت با دقت فراوان داخل فک قرار داده می شود.

 

ایمپلنت های دیجیتال هزینه بیشتری در مقایسه با ایمپلنت های معمولی دارند. زیرا پزشک باید تخصص بالایی داشته باشد و از تکنولوژی بالاتری استفاده خواهد شد.

 

به عمل جراحی کاشت ایمپلنت دیجیتال، جراحی پیوند ناوبری دیجیتال نیز می گویند. در این عمل برای بررسی وضعیت عصبی و وضعیت استخوان از یک شبیه سازی کامپیوتری سه بعدی استفاده می شود. این اطلاعات به دندانپزشک کمک می کند تا یک جراحی با حداقل برش را برنامه ریزی کند.

 

آدرس مطب دکتر مجید صالح: تهران، پارک وی، بزرگراه مدرس، خیابان آفریقا، خیابان شهنواز، بلوار گیتی، پلاک 7، ساختمان ساباط، طبقه چهارم، واحد 11 شما می توانید با شماره 02122039531 برای گرفتن نوبت تماس بگیرید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied