شمانیوز
شما نیوز

واگذاری ١٠ هزار متر زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی جهت ساخت انبار و ساختمان اداری به اموال تملیکی استان بوشهر

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر محسن پاپری زارعی، مدیر امور اداری و پشتیبانی این سازمان به استان بوشهر سفر کرد.

واگذاری ١٠ هزار متر زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی جهت ساخت انبار و ساختمان اداری به اموال تملیکی استان بوشهر

به گزارش شمانیوز و به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پاپری در این سفر که با هدف رفع برخی موانع و مشکلات اموال تملیکی استان بوشهر انجام شد به همراه صادقی، ضمن بازدید از مجموعه اموال تملیکی استان در دیدارهای جداگانه ای با فرزاد رستمی مدیر کل اداره راه و شهرسازی و اسحاق شهبازی رئیس بازرسی استان بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

 

مدیر امور اداری و پشتیبانی سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و اهمیت و حجم کاری اموال تملیکی استان بوشهر این مدیریت جزء استان های هدف سازمان است بنابراین نیاز است که این مدیریت از نظر فضای اداری و انبار تجهیز و به نیروی انسانی اموال تملیکی این استان نگاه ویژه ای شود.

 

در ادامه مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت وظایف مدیریت اموال تملیکی استان بوشهر در خصوص تعیین تکلیف کالاهای قاچاق و متروکه برای واگذاری یک قطعه زمین 10 هزار متری جهت ساخت ساختمان اداری و انبار برای اموال تملیکی قول مساعدت و همکاری داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied