شمانیوز
شما نیوز

مشاور رییس جمهور در بازدید از محدوده منطقه آزاد قصرشیرین مطرح کرد:

منطقه آزاد هدیه دولت به مردم قصرشیرین بود

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: تلاش های زیادی برای تحقق و تصویب منطقه آزاد جدید انجام شد، منطقه آزاد قصرشیرین هدیه دولت به مردم بود که محقق شد و امیدواریم این سفر در آینده تحولات اقتصادی خوبی برای مردم ایجاد کند.

منطقه آزاد هدیه دولت به مردم قصرشیرین بود
 
 
به گزارش شمانیوز : حمیدرضا مومنی روز سه شنبه در بازدید از محدوده منطقه آزاد قصرشیرین افزود: کارکرد مناطق آزاد رونق تولید و افزایش صادارات است و قصرشیرین با وجود دو مرز تجاری در دو بخش عربی و کُردی با عراق شرایط مطلوبی از این نظر دارد.

مومنی گفت: با توجه به اینکه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس از مناطق خوب کشور است، مقرر شده تا این منطقه آزاد معین و متولی منطقه آزاد قصرشیرین باشد تا در انجام امور زیرساخت، تهیه و تدوین اساس نامه، طرح جامع و ساز و کار اداری اقدامات لازم را شروع کند.

وی افزود: ما در ایجاد مناطق آزاد افق اجتماعی و فرهنگی منطقه را درنظر می گیریم و جزئی از طرح جامع هر منطقه، پیوست فرهنگی و اجتماعی آن خواهد بود تا علاوه بر رونق صادرات بهبود اشتغال مرزنشینان نیز محقق شود.

مشاور رییس جمهور گفت: تمام سیاست های مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله) در این رابطه و در خصوص کارکرد مناطق آزاد باید عملیاتی و لحاظ شوند.

فرماندار قصرشیرین نیز گفت: این شهرستان در جنگ و زلزله خسارت های زیادی متحمل شده و اکنون نیازمند رونق و توسعه است.

گفتنی است؛ «حمیدرضا مومنی» و هیات همراه، امروز (سه شنبه) در قالب بیست و یکمین سفر دوره ای بازدید از مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، به مناطق آزاد قصرشیرین و مهران سفر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied