شمانیوز
شما نیوز

بازدید فرماندار زرندیه و مدیرکل تامین اجتماعی مرکزی از شعبه زرندیه

حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با سیامک سلیمانی، فرماندار شهرستان زرندیه پس از بازدید شعبه دیدار و گفتگو کرد.

بازدید فرماندار زرندیه و مدیرکل تامین اجتماعی مرکزی از شعبه زرندیه

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: حسینی، مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با سیامک سلیمانی، فرماندار شهرستان زرندیه  پس از بازدید شعبه دیدار و گفتگو کرد.

حسینی در این دیدار گفت:بالا ترین ضریب پوشش بیمه ای در استان مربوط به شهرستان زرندیه با ضریب پوشش 120 درصد می باشد و امید وارم  با توجه به ظرفیت شعبه زندیه و  با افزایش 3000 بیمه شده اصلی  به شعبه تیپ یک تبدیل شود.

مدیرکل تامین اجتماعی مرکزی اقدامات این سازمان در سال1399 و سال جاری را توقف تامین اعتبار و به تبع آن توقف صدور دفترچه های درمانی و ایجاد نسخه الکترونیک،اصلاح حکم مستمری بگیران و متناسب سازی  حقوق بازنشستگان ، 10 برابر شدن وام بازنشستگان و خدمات پزشکی( اروتز و پروتز) ارائه شده به بیمه شده گان و مستمری بگیران، غیر حضوری کردن 30 خدمت اصلی تامین اجتماعی با هدف کاهش 70 درصدی مراجعات حضوری در قالب طرح 3070 و بخشودگی جرایم کارفرمایان برشمرد .

سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان زرندیه فرمود: با توجه به نزدیکی این شهرستان به تهران و وجود آزاد راه، فرصت مناسبی جهت سرمایه گزاری در این شهرستان  فراهم شده است و تنها چالش اصلی در حوزه سرمایه گذاری و صنعت  این شهرستان کمبود  آب می باشد.

وی در پایان فرمود:  عملکرد تامین اجتماعی وشعبه زرندیه با توجه به  طیف گسترده مخاطبان این سازمان بسیار عالی توصیف کرد و از مدیریت و همکاران تقدیر و تشکر نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied