شمانیوز
شما نیوز

پیام تقدیر مدیرعامل صندوق تأمین خسارتهای بدنی از کلیه کارکنان محترم این نهاد

با تایید سازمان حسابرسی کل کشور و اعضای مجمع، صورتهای مالی صندوق تامین خسارتهای بدنی در سال 1399 بدون بند شرط تصویب شد.

پیام تقدیر مدیرعامل صندوق تأمین خسارتهای بدنی از کلیه کارکنان محترم این نهاد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، در این خصوص مهندس بهزادپور مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی با صدور پیامی از کلیه کارکنان خدوم و زحمتکش این نهاد تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با توجه به برگزاری مجمع عمومی سالانه در تیرماه 1400 و تصویب کلیه صورتهای مالی و گزارش عملکرد صندوق، بدینوسیله از تمامی همکاران سراسر کشور تقدیر و تشکر نموده و برای این عزیزان و خانواده محترم آنها آرزوی سلامت و توفیق روز افزون می نمایم.

صندوق تأمین خسارتهای بدنی در سایه تلاش همکاران خدوم خود به زیان دیدگان حوادث و وسایل نقلیه موتوری زمینی در سال 1399 توانسته است با پرداخت 1930 میلیارد تومان به 23.305 نفر از زیان دیدگان و خانواده های متوفیان حوادث رانندگی و همچنین ساماندهی پرداخت خسارت شرکتهای بیمه به 11.554 نفر از زیان دیدگان و پیشگیری از زندانی شدن 7265 نفر از مقصرین این گونه حوادث گام های ارزشمندی در حمایت از زیان دیدگان و خانواده های متوفیان آنها بردارد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه همدلی و همراهی کارکنان معزز صندوق تأمین خسارتهای بدنی در سراسر کشور، منشاء خدمات مؤثری برای هم وطنان کشور باشیم.

 

مجید بهزادپور

مدیرعامل و دبیر مجمع عمومی و هیأت نظارت

صندوق تأمین خسارتهای بدنی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied