شمانیوز
شما نیوز

ارزش روز سهام عدالت امروز دوشنبه 14 تیر

ارزش سهام عدالت نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۱ هزار تومان افزایش داشت و ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۳۳۹ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت امروز دوشنبه 14 تیر

پایگاه خبری شمانیوز: سهام عدالت امروز در معاملات روند صعودی پیدا کرده است. سهام عدالت نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۱ هزار تومان افزایش داشت. در ادامه ارزش روز ( 14 تیر ) سهام عدالت را مشاهده می کنید.

 

شاخص بورس که در دو روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته بود، امروز از ابتدای معاملات روند رو به رشد پیدا کرد و کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و باعث شده شاخص کل بورس تهران در ۳۰ دقیقه حدود هفت هزار واحد رشد کند و دوباره به نیمه کانال ۱.۲ میلیونی برگردد، شاخص کل بورس تهران تا پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه با رشد ۱۰ هزار و ۸۹۳ روی رقم یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۱۲ واحد ایستاد. امروز همه شاخص‌های بورس سبز بودند، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی ۰.۸۸ درصد رشد کردند و این دو شاخص در معیار هموزن ۱.۱ درصد افزایش یافتند

«تاپیکو»، «شپنا» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر مثبت رابر شاخص بورس داشتند و «شستا»، «نوری» و «شفارس» قرمزترین نمادها در روز سبز بورس امروز بودند. «ولکار»، «برکت» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

امروز ۴۰ درصد از باقیمانده ۵۰ درصدی سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۸ به حساب دارندگان این سهام در روش مستقیم و غیرمستقیم واریز شد که برای سهام اسمی ۵۳۲ هزار تومانی حدود ۷۶ هزار و ۸۸۱ تومان سود سهام عدالت واریز شد. با این حساب تاکنون ۹۰ درصد سود عملکرد سال ۹۸ سهام عدالت واریز شده و ۱۰ درصد آن باقی مانده است


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۸۹۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۱ هزار تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۳۳۹ تومان رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied