شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

شرکت بسته بندی دیاموند در مسیر خنثی کردن کربن

​این شرکت با جبران میزان انتشار خود در حوزه 1 ، اثر کربن خود را کاهش می دهد.

شرکت بسته بندی دیاموند در مسیر خنثی کردن کربن

شرکت بسته بندی (Diamond) دیاموند امروز از تعهد چند ساله برای خرید جبران کربن از طریق Climate Action Reserve (CAR) برای کاهش اثر کربن خود خبر داد. حمایت الماس از پروژه های جبران کننده کربن با کیفیت بالا به کاهش آلودگی گازهای گلخانه ای (GHG) کمک می کند ، از فعالیت هایی پشتیبانی می کند که آلودگی هوای محلی را کاهش می دهند ، رشد فن آوری های جدید سبز را تقویت می کنند و اهداف کاهش انتشار را با هزینه کمتری محقق می کنند.

 

ds

 

شرکت چاپ دیجیتال الماس با جبران میزان انتشار خود در حوزه 1 گام مهمی در مسیر رسیدن به کربن خنثی برداشته است. میزان انتشار 2 آن در حال حاضر با تعهد طولانی مدت آن به انرژی باد جبران می شود.

میزان انتشار 1 دام "انتشار مستقیم" از منابعی است که توسط یک سازمان کنترل یا متعلق به آن هستند (به عنوان مثال ، انتشارات مربوط به احتراق سوخت در دیگهای بخار ، کوره ها و وسایل نقلیه). میزان انتشار 2 دامنه انتشار "غیرمستقیم" مربوط به خرید برق ، بخار ، گرما یا خنک کننده است. این دو مورد از سه محدوده تعیین کل موجودی گازهای گلخانه ای یک سازمان هستند.

 

تعهد مداوم شرکت دیاموند برای کاهش انتشار کربن و کاهش خطرات تجاری تغییرات آب و هوایی هنگام اندازه گیری میزان انتشار 1 و دامنه 2 خود ، با اهداف مبتنی بر علم انجام می شود. این شرکت هر دو هدف مطلق و شدت را در برابر یک خط پایه تعیین کرده است ، و اینها از طریق عوامل عملیاتی ، از جمله تولید کارآمد تر ، کنترل های پیشرفته HVAC و روش های صرفه جویی در انرژی به دست می آیند.

در نتیجه این ابتکار عمل ، تاسیسات الماس در حال حاضر خنثی از نظر کربن هستند (با انتشار دامنه 1 و محدوده 2) ، با پیشرفت مداوم در ارزیابی میزان انتشار 3 ، که شامل "انتشارات غیرمستقیم" هم در بالادست و هم در پایین دست فعالیت های سازمان است.

خرید افست کربن الماس تحولی طبیعی از ابتکار صنعت پایدار در صنعت گرین باکس برای تحقیق ، طراحی و اجرای راه حل های بسته بندی نوآورانه و پایدارتر است.

 

 

sa

 

هسته اصلی این طرح - طرح ها ، مواد و روش ها - نشان دهنده یک رویکرد جامع برای بسته بندی و چاپ کاتالوگ و بنرهای مسافرتی مانند تور استانبول است که تأثیرات زیست محیطی را در سراسر زنجیره تامین به حداقل می رساند. از طریق طراحی خلاقانه ، انتخاب دقیق مواد و بهترین روش ها در سطح گیاه ، Diamond قادر است زباله ها را به حداقل برساند ، هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد و کارایی را افزایش دهد - همه اینها از استفاده پایدار از منابع پشتیبانی می کند و ارتباط عاطفی مثبتی با نام تجاری ایجاد می کند.

امروزه بسته بندی الماس با استفاده از مقواهای قابل بازیافت بسیاری از گواهینامه های FSC) طراحی شده است و با استفاده از 100٪ انرژی باد تمیز در تاسیسات زباله صفر (ZWL) و کربن خنثی (محدوده 1 و محدوده 2) ساخته شده است.

برای مثال:

اولین محصول در بسته بندی های مناسب طبیعت "Era" بدون پلی اتیلن به نام Lecta است .با الهام از طبیعت ، لکتا EraCup Natural را ارائه می دهد ، یک محلول کاملاً قابل بازیافت ، تجزیه پذیر و بدون پلی اتیلن بر پایه کاغذ برای فنجان های یکبار مصرف. EraCup Natural اولین محصول از مجموعه جدید مقالات کاربردی لکتا برای بسته بندی های دوستدار طبیعت است که با عادات مصرف مسئولانه که هر تصمیم در آنها مهم است ، همسو است.محلول جدید کاغذی Lecta EraCup Natural که تحت دقیق ترین گواهینامه های محیط زیست و ایمنی مواد غذایی تولید شده است ، بر اساس یک فرآیند اختصاصی ساخته شده است که هم از پلی اتیلن و هم از نظر بیوپلاستیک ساخته شده است. ترکیب منحصر به فرد آن باعث می شود که کاغذ پس از تبدیل و استفاده در مدارهای بازیافت کاغذ استاندارد بازیافت شود.

 

 

0

 

 

Natural یک مقوا SBB است که با تفاله از منابع معتبر تولید می شود و در مواد از 170 گرم در متر مربع تا 380 گرم در متر مربع موجود است. این یک صورت بیرونی بدون روکش دارد ، با یک پایان صاف و طبیعی مناسب برای فلکسوگرافی با کیفیت بالا و چاپ افست. قسمت داخلی آن با پراکندگی آب قابل انعطاف پوشانده شده است که تولید لیوان های کاغذی محکم را تضمین می کند. علاوه بر این ، این محلول مبتنی بر کاغذ امکان صرفه جویی در انرژی قابل توجهی را فراهم می کند ، زیرا لیوان های ساخته شده با EraCup Natural در مقایسه با آنهایی که با مواد پلی اتیلن فعلی تولید می شوند ، به دمای آب بندی کمتری نیاز دارند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت https://printarmani.com مراجعه کنید ، یا آرمانی را در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و لینکدین و یا سئو سایت دنبال کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied