شمانیوز
شما نیوز

افتتاح باجه بانک پارسیان در شرکت اپال پارسیان سنگان

باجه بانک پارسیان در شرکت اپال پارسیان سنگان طی مراسمی روز سه شنبه 8 تیرماه با حضور جمعی از مدیران دو مجموعه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح باجه بانک پارسیان در شرکت اپال پارسیان سنگان

به گزارش شمانیوز، در این مراسم که با حضور مهنـدس اردشیر عسـگری، مدیرمجتمع اپال پارسیان سـنگان ؛ حامد عابدینی، رییس منطقه 51 مشهد وحمید رهسپار،رییس شـعبه تربت حیدریه بانک پارسیان و جمعی از مدیران شرکت و بانک برگزارشد، برتوسـعه همکاری و تعامل بیش ازپیش تاکید شد.

حامد عابدینی، رییس منطقه 51 مشهد بانک پارسیان با بیان اینکه شرکت اپال پارسیان سنگان از شرکت های تولیدی موفق و برترکشور می باشد، گفت : برای بانک افتخار بزرگی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری وتحقق شعار سال همانندگذشته بتواند درخدمت تولید و اقتصاد کشور باشد.

وی در این مراسم تاکید کرد: افتتاح باجه اپال پارسیان سنگان یکی از اقدامات مدیریت بانکداری شرکتی بانک پارسیان وگامی در جهت ارائه سرویس ویژه به مشتریان خاص این بانک به شمار می‌رود.

عابدینی افزود: افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش‌های گوناگون با توجه به نوع فعالیت مشتریان و نیازهای آنها از جمله خدمات ویژه و هدفمند بانکداری شرکتی بانک پارسیان است.


بیشتربخوانید:تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی


 

مهنـدس اردشیر عسـگری مـدیر مجتمع اپال پارسیان سنگان نیز با ابراز خرسندی از همراهی شرکت اپال پارسیان سنگان درکنار بانک های معتبر و خوشنام کشور گفت : بانک پارسیان به عنوان بانک پیشتاز در زمینه حمایت از تولید ملی حضوری فعال دارد و امیدواریم با حضور این بانک در شرکت اپال پارسیان سنگان اقدامات جدید و بزرگی با همکاری این دو مجموعه انجام شود و اثرات بزرگی را در اقتصاد کشور برجای بگذارد.

گفتنی است؛ در شرایط دشوار مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و پاندمی کرونا ، بانک پارسیان با مشارکت در تامین مالی پروژه های کلان اقتصادی و طرح های ملی و زیربنایی کشور در جهت تحقق اهداف و سیاست های اقتصادی مهم" اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید"، گام های بلندی برداشته است.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک پارسیان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied