شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

آب‌وهوا و نکات دیگر برای سفر با تور آنتالیا در تابستان

آنتالیا شهری توریستی و گردشگری به‌حساب می‌آید که در سال‌های اخیر محبوبیت قابل توجهی میان مردم ایران پیدا کرده است.

آب‌وهوا و نکات دیگر برای سفر با تور آنتالیا در تابستان

 این شهر با آب‌وهوای معتدل و بهاری توانسته از سراسر دنیا توریست و مسافر جذب کند. به همین دلیل مسئولان این شهر تصمیم گرفته‌اند که با زیباسازی شهر، ترمیم جاذبه‌های گردشگری، احداث هتل‌های لوکس ومجلل، امکانات رفاهی و تفریحی آبی و... توریست و گردشگر بیشتری را به شهر جذب کنند. تور ترکیه آنتالیا یکی از ارزان‌ترین و نزدیک‌ترین تورهای خارج از کشور است که در سال‌های اخیر توجه زیادی از نظر مردم به سمت آن رفته است.

 

jkjkk___

 

تور لحظه آخری آنتالیا

خرید تور لحظه آخری یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر است. این تورها برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، بسیار مناسب و جذاب است؛ البته قبل از خرید این تور حتما امکانات تور را بررسی کنید. دلیل ارزان بودن تور لحظه آخری فقط تکمیل ظرفیت هواپیما بوده و کاربران می‌توانند با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهای موجود را ببینند.

برای پیدا کردن تورهای ارزان می‌توانند براساس قیمت مرتب‌سازی کنند و برای یافتن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر گزینه لحظه آخری را برگزینند تا لیستی از تورهای لحظه آخری تور آنتالیا و تور ترکیه آنتالیا را ببینند.

 

مراکز خرید استانبول

استانبول بهشت کسانی است که عاشق خرید هستند. مراکز خرید بزرگ و لوکس همراه برندهای معروف، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران در استانبول است. باید بدانید که خرید در استانبول در بعضی از زمان‌های سال به‌صرفه‌تر خواهد بود. بهترین زمان خرید در استانبول هنگام برگزاری فستیوال‌های خرید در این شهر است. البته عده‌ای بر این باور هستند فقط کافی است بدانید که به کدام مراکز خرید مراجعه کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از گردشگران ایرانی فقط با هدف خرید با تور استانبول سفر می‌کنند.

از مطرح‌ترین مراکز خرید این شهر می‌توان به  فروم، جواهر، اولیویوم، استانبول مال، ایستینیه پارک، پالادیوم استانبول و... اشاره کرد. همچنین بازدید از گراند بازار استانبول که یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های سرپوشیده جهان است، می‌تواند تجربه جدیدی در خرید باشد. بیشترین جشنواره‌ها و فستیوال‌های خرید در فصل تابستان است. قیمت تور آنتالیا در تابستان مقرون‌به‌صرفه‌ترین تور خارج از کشور است.

 

kjkj

 

بهترین زمان برای سفر به استانبول

استانبول آب‌وهوای مدیترانه‌ای، نیمه گرمسیر و مرطوب دارد که تقریبا در همه فصل‌های سال برای مسافرت مناسب است؛ اما بهترین زمان برای سفر به این شهر بهار و پاییز محسوب می‌شود. اگر از علاقه‌مندان به سفر در آب‌وهوای مرطوب و خنک هستید، پاییز بهترین زمان برای سفر شما به استانبول است. در این فصل شهر استانبول آب‌و‌هوایی مرطوب و خنک دارد.

در این بازه زمانی شاهد بارش باران‌های فصلی هستیم. همچنین گردشگران تور استانبول باید بدانند میانگین دمای هوای استانبول در فصل پاییز حدود 16 درجه سانتی‌گراد است. تورهای استانبول یکی از بهترین پیشنهادهای رفتن به سفر محسوب می‌شود که می‌توانید در ایام سال از آن استفاده  کنید.

 

جاذبه‌های گردشگری ترکیه

ویرانه افسوس

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه ویرانه افسوس است. قدمت این ویرانه به امپراطوری روم برمی‌گردد. این ویرانه به قدری بزرگ است که اگر بخواهید همه این بنا را ببینید، باید نصف روز خود را به این کار اختصاص دهید. در این جاذبه سقف‌ها و ورودی‌های مجللی می‌بینید که معماری روم را به‌نمایش می‌گذارد. افسوس را می‌توان یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه دانست؛ پس قبل از سفر به ترکیه برای دیدن این ویرانه جذاب که شکوه و عظمت معماران باستان را نشان می‌دهد، وقت خود را خالی کنید.

کاخ توپکاپی

کاخ توپکاپی یکی از زیباترین و مجلل‌ترین کاخ‌های پادشاهان عثمانی است که هنوز سالم مانده و می‌توانید از آن دیدن کنید. فضای داخلی این کاخ با کاشی‌های ظریف، جواهرات قیمتی و... تزیین شده تا قدرت و شکوه پادشاهان عثمانی را به رخ بکشد. با ورود به کاخ توپکاپی عظمت و جوی خاص شما را می‌گیرد و شما را تا ساعت‌ها از دنیای واقعی دور می‌کند و شما را به تاریخ ترکیه می‌برد تا بیشتر با فرهنگ ترکیه آشنا شوید.

چشمه‌های پلکانی پاموکاله

یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ترکیه چشمه‌های پلکانی پاموکاله است. این چشمه‌های پلکانی از سنگ آهک خالص درست شده و منظره‌ وصف نشدنی را ایجاد کرده‌اند. این چشمه‌ها اولین چشمه‌های آب شور جهان به‌شمار می‌رود. این جاذبه طبیعی یکی از زیباترین و خاص‌ترین جاذبه‌های طبیعی دنیا است که نمی‌توان آن را با کلمه توصیف کرد و فقط در این جاذبه‌ طبیعی می‌توان قدرت خدا را دید و ساعت‌ها لذت برد.

اگر با تور آنتالیا از مشهد یا هر شهر دیگر سفر می‌کنید، حتما جاذبه‌های گردشگری ترکیه را ببنید. درصورتی‌که نگران قیمت تور آنتالیا و ترکیه هستید، می‌توانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید یا در فصل تابستان به این سفر بروید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied