شمانیوز
شما نیوز

به دستور ریاست محترم جمهور صورت گرفت؛

افتتاح تجهیز ناوگان عملیات معدنی شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه

تجهیز ناوگان عملیات معدنی شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه پنجشنبه مورخ 1400/04/17، در ارتباط تصویری و با فرمان ریاست محترم جمهور، افتتاح گردید.

افتتاح تجهیز ناوگان عملیات معدنی شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه

به گزارش شمانیوز، در هفتاد و نهمین پویش «تدبیر و امید برای جهش تولید»  روز پنجشنبه 17 تیرماه 1400 آیین بهره برداری از تجهیز ناوگان عملیات معدنی شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه به دستور مقام محترم رییس جمهور جناب آقای دکتر روحانی و با حضور مهندس رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت،دکتر قاسمی مدیرعامل  محترم بانک پاسارگاد و رییس هیأت مدیره شرکت میدکو، دکتر پورمند  مدیرعامل محترم شرکت میدکو و مدیران محترم عامل شرکت های زیرمجموعه هلدینگ میدکو برگزارگردید.


بیشتربخوانید:5 پروژه عظیم شرکت میدکو افتتاح شد


دکتر روحانی ریاست محترم جمهور در هفتادو نهمین دوره افتتاح پروژه های بزرگ صنعتی گفت: افتتاح این طرح ها یک معنا و مفهوم بسیار مهمی هم برای دوستان و هم دشمنان ما دارد برای دوستان ما این پیام را دارد که ملت بزرگ ایران با استعدادش با شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاری ها و با حضور مردم با استفاده بهینه و درست از همه ی امکانات کشور و تکنولوژی های مهم قادر هست که در شرایط جنگ اقتصادی، تولید و جهش در تولید را به پیش براند و هر روز و هر هفته شاهد افتتاح های بسیار مهم در کشور باشیم.

گفتنی است ، از آنجاییکه حجم عملیات معدنکاری در مجموعه میدکو بالغ بر 150 میلیون تن در سال برآورد میگردد ،شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه در سال 1389 به منظور انجام عملیات معدنکاری و استخراج مواد معدنی موردنیاز کارخانه های فرآوری میدکو تاسیس گردید.

این شرکت با هدف ارائه خدمات با کیفیت بعنوان یکی از مجموعه های مطرح کشور، گامهای بلندی در رابطه با تجهیز و بهره برداری از معادن برداشته است.

قابل ذکر است ، پروژه خرید ماشین آلات معدنی میدکو در سال 1395 آغاز گردید و مونتاژ این ماشین آلات توسط متخصصان داخلی و خارجی از دی ماه 1397 در دستور کار قرار گرفت. پس از انجام این پروژه در دو فاز اجرایی، میدکو امروز به یکی بزرگترین شرکت های معدنی دارای ناوگان به روز معدنکاری کشور تبدیل گردیده است.

ناوگان ماشین آلات معدنی میدکو در شرکت کاراوران در حال حاضر، متشکل از 183 دستگاه انواع مختلف میباشد. این تعداد شامل 125 دستگاه دامپ تراک، 19 دستگاه شاول و 39 دستگاه انواع مختلف بلدوزر، گریدر، بیل مکانیکی، لودر و سایر می باشد.

شرکت میدکو با تجهیز ناوگان عملیات معدنی شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه، علاوه بر انجام حجم عظیمی از عملیات معدنکاری، زمینه اشتغال 1100 نفر بصورت  مستقیم فراهم نموده است. 

دراین جلسه مهندس موسوی مدیر عامل محترم شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه گزارشی از جزئیات این پروژه خدمت ریاست محترم جمهور ارائه کردند.
 
 
 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied