شمانیوز
شما نیوز

رشد 3400 درصدی فروش اموال غیرمنقول تملیکی گیلان

مدیر اموال تملیکی گیلان با اشاره به ساماندهی انبارها گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری میزان فروش اموال منقول و غیرمنقول اموال تملیکی گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هرکدام به ترتیب 500 و 3400 درصد افزایش داشته است.

رشد 3400 درصدی فروش اموال غیرمنقول تملیکی گیلان

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با به پایان رسیدن عملیات ساماندهی، نظم بخشی و قفسه‌بندی انبار کالای اموال تملیکی استان گیلان، منصور مولایی‌پور عضو هیات مدیره و ‌معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان‌ جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از این مکان بازدید به عمل آورد.


در این بازدید حجت نژادقنبر مدیر اموال تملیکی گیلان اظهار کرد: ساماندهی انبار و نظم بخشیدن به امور و همچنین تلاش در جهت تعیین تکلیف سریع‌ پرونده‌های سنواتی در راستای تحقق عملی شعار حمایت از تولید بوده که موجب رشد قابل‌توجه فروش این مدیریت شده است.


نژادقنبر افزود: طی چهار ماهه نخست سال جاری میزان فروش اموال منقول و غیرمنقول اموال تملیکی گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هرکدام به ترتیب 500 و 3400 درصد افزایش داشته است.


وی با اشاره به پایان عملیات قفسه‌بندی انبار‌ها عنوان کرد: ساماندهی و چیدمان استاندارد و اصولی کالاها در قفسه‌ها موجب جلوگیری از احتمال خسارت به کالاهای تحت تملک دولت، صیانت از حقوق عامه و سهل‌الوصول شدن امکان دست‌یابی به کالاها در اسرع وقت می‌شود.


مدیر اموال تملیکی استان گیلان تاکید کرد: این مدیریت ظرفیت و آمادگی لازم را دارد تا در صورت اعلام به موقع‌ کالاهای متروکه اساسی به‌ویژه غلات از سوی گمرک، سریعا کالاها را تعیین تکلیف نموده و به دست شرکت‌های تولیدی و دامی مصرف‌کننده برساند.


منصور مولایی‌پور نیز ضمن بازدید انبارها، از تلاش‌های مستمر مدیریت اموال تملیکی و عملکرد آنها طی چهار ماه اخیر تشکر و قدردانی نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied